ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dan ben je toch gewoon bij je moederZe stuurt me altijd nudes wanneer ik op werk ben. Maar wanneer ik thuis ben never.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben je toch gewoon bij je moederZe stuurt me altijd nudes wanneer ik op werk ben. Maar wanneer ik thuis ben never.

Ik krijg meer

Ik krijg niks :0
Waarom?
Sadist. Kun je trouwens wel een beetje mensen vinden? Ik had drie vacatures en het was echt een teringklus ze te vullen. Zelfs al rapporteren ze niet eens allemaal aan mij.Sollicitanten laten zweten door kut vragen te stellen en opzettelijk ongemakkelijke stiltes te laten vallen. Voelt wel goed om een keer aan de andere kant te zitten.
Terug naar school, brengt helaas geen vakantiegeld op.

)Als je daardoor je inkomen kan verhogen later, is tijdelijk moet je maar denkenTerug naar school, brengt helaas geen vakantiegeld op.
(Doet stiekem wel pijn)
Valium pakkenTerug naar school, brengt helaas geen vakantiegeld op.
(Doet stiekem wel pijn)
I don’t think dat is a good plan
Tegenover m’n vorige job zal ik er helaas een beetje op achteruit gaan, maar van 3 ploegen naar een gewone dagdienst gaan is waar ik het voor doeAls je daardoor je inkomen kan verhogen later, is tijdelijk moet je maar denken

Oei, kwam dat foutje over de celwand zo hard aan bij je?Terug naar school, brengt helaas geen vakantiegeld op.
(Doet stiekem wel pijn)
Investeren in je toekomst. Hopelijk levert het wat later veel meer op.Terug naar school, brengt helaas geen vakantiegeld op.
(Doet stiekem wel pijn)
Het vinden van mensen is meestal geen probleem in mijn sector. Het vinden van capabele mensen is een ander verhaal. Eén dude durfde mij niet eens aan te kijken. Die beantwoorde letterlijk mijn vragen aan mijn collega's. Wellicht ben ik toch lelijker dan ik dacht.Sadist. Kun je trouwens wel een beetje mensen vinden? Ik had drie vacatures en het was echt een teringklus ze te vullen. Zelfs al rapporteren ze niet eens allemaal aan mij.
Ik kan me voorstellen dat je best intimiderent kunt overkomen.Het vinden van mensen is meestal geen probleem in mijn sector. Het vinden van capabele mensen is een ander verhaal. Eén dude durfde mij niet eens aan te kijken. Die beantwoorde letterlijk mijn vragen aan mijn collega's. Wellicht ben ik toch lelijker dan ik dacht.
Als je net zo bent in het echt als hier op het forum zou het me niets verbazen. Stiekem denk ik dat je in het echt wel mee zal vallen.Het vinden van mensen is meestal geen probleem in mijn sector. Het vinden van capabele mensen is een ander verhaal. Eén dude durfde mij niet eens aan te kijken. Die beantwoorde letterlijk mijn vragen aan mijn collega's. Wellicht ben ik toch lelijker dan ik dacht.
Ik vind je wel een mooie jongen hoor, ben ik nu simp, orbiter, gay of allemaal? :$Het vinden van mensen is meestal geen probleem in mijn sector. Het vinden van capabele mensen is een ander verhaal. Eén dude durfde mij niet eens aan te kijken. Die beantwoorde letterlijk mijn vragen aan mijn collega's. Wellicht ben ik toch lelijker dan ik dacht.
alleen de buitenkant...Ik vind je wel een mooie jongen hoor, ben ik nu simp, orbiter, gay of allemaal? :$