Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.242
Volle bak 😣
20210708_183836.jpg

• #155.246
Heerlijk. Deloadweekje. Was er aan toe geloof ik. Moe gevoel. Lekker een beetje lichter en vooral wat minder volume.

• #155.247
Sollicitanten laten zweten door kut vragen te stellen en opzettelijk ongemakkelijke stiltes te laten vallen. Voelt wel goed om een keer aan de andere kant te zitten.
Sadist. Kun je trouwens wel een beetje mensen vinden? Ik had drie vacatures en het was echt een teringklus ze te vullen. Zelfs al rapporteren ze niet eens allemaal aan mij.

• #155.252
  • #155.253
  • #155.255
Nog een paar uurtjes beulen en dan 3 weken verlof :baard:

• #155.256
Sadist. Kun je trouwens wel een beetje mensen vinden? Ik had drie vacatures en het was echt een teringklus ze te vullen. Zelfs al rapporteren ze niet eens allemaal aan mij.
Het vinden van mensen is meestal geen probleem in mijn sector. Het vinden van capabele mensen is een ander verhaal. Eén dude durfde mij niet eens aan te kijken. Die beantwoorde letterlijk mijn vragen aan mijn collega's. Wellicht ben ik toch lelijker dan ik dacht.

• #155.257
Het vinden van mensen is meestal geen probleem in mijn sector. Het vinden van capabele mensen is een ander verhaal. Eén dude durfde mij niet eens aan te kijken. Die beantwoorde letterlijk mijn vragen aan mijn collega's. Wellicht ben ik toch lelijker dan ik dacht.
Ik kan me voorstellen dat je best intimiderent kunt overkomen.

• #155.258
Als je net zo bent in het echt als hier op het forum zou het me niets verbazen. Stiekem denk ik dat je in het echt wel mee zal vallen.

En nee, mensen zat. Ik had het over goede mensen uiteraard.

• #155.259
Ik vind je wel een mooie jongen hoor, ben ik nu simp, orbiter, gay of allemaal? :$

Terug
Naar boven