XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #156.221
Dan is het dus toch echt wat ze voelen.
Nouja er komen deeltjes in de hersenen van foetussen terecht bijvoorbeeld, als dat invloed heeft op het weefsel daar kan ik me voorstellen dat er een fysiologische oorzaak voor dat 'gevoel' is en het dus niet perse enkel een mentale of emotionele factor heeft.

• #156.222
  • #156.223
Nouja er komen deeltjes in de hersenen van foetussen terecht bijvoorbeeld, als dat invloed heeft op het weefsel daar kan ik me voorstellen dat er een fysiologische oorzaak voor dat 'gevoel' is en het dus niet perse enkel een mentale of emotionele factor heeft.
Maar dan zijn ze dus wel zo geboren.
:trollfacex:

• #156.224
Op welke leeftijd is dat begonnen? Ik hoor steeds meer dat het ook hier in NL voor de puberteit medicinale/medische interventies worden gedaan, omdat je er zo vroeg bij 'moet' zijn. Lastige is wel dat een heel groot deel van de groep die wachten door/na de puberteit de identiteit toch bij het biologische geslacht vind passen. Weet niet hoe ze voor die periode al willen voorspellen dat iemand geen spijt zal krijgen. Daar ook al van gehoord.
Ik denk rond haar 20ste of zo, dan was ze lesbisch, dan weer niet, dan weer wel en toen ineens de lange haren eraf en zo is het verder geëvolueerd.

• #156.226
Zo lang geleden is het niet dat een badpak voor mannen de standaard was.

Binnen sommige interpretaties van de Islam moeten mannen zich van de navel tot de knieën bedekken, iirc.
Daar moet je ook een baard hebben, daar houd het voor mij al op.
En vrouwen een snor.

• #156.227
Zo lang geleden is het niet dat een badpak voor mannen de standaard was.

Binnen sommige interpretaties van de Islam moeten mannen zich van de navel tot de knieën bedekken, iirc.
De rest van de tijd loopt die eend anders wel in zijn blote reet rond. Was dat ook standaard’vroeger’?

• #156.229
De rest van de tijd loopt die eend anders wel in zijn blote reet rond. Was dat ook standaard’vroeger’?
Screenshot_20210823-230601_WhatsApp.jpg

• #156.230
Het aankleden van dieren is wel vrij recent.

Mijn reactie ging over de vraag of Donald een travistiet was omdat ie in badpak liep bij het zwemmen.

• #156.233
Ik denk rond haar 20ste of zo, dan was ze lesbisch, dan weer niet, dan weer wel en toen ineens de lange haren eraf en zo is het verder geëvolueerd.
Lastig om over een individueel geval iets zinnigs te zeggen. Ik benijd hem niet.

Mensen die zo zoekend zijn die hebben of eindelijk gevonden wat ze zochten of het probleem is dat ze het nooit zullen vinden.

Terug
Naar boven