Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou ook huilenDie reactie is natuurlijk niet heel gek als je dit als vader echt voor de allereerste keer ziet.
Ziet er verder nog wel uit als iets dat nog wel goed kon komen tussen beiden. Iemand die zo de emoties kan tonen komt er meestal toch wel uit op de één of andere manier. Zou het zorgwekkender vinden als vader er met een uitgestreken smoelwerk had gezeten.
Filmpje is ruim vijf jaar oud. Ben benieuwd hoe het sindsdien is gegaan.
Het hele idee dat je een slecht en intolerant mens bent als je voor het eerst met zoiets wordt geconfronteerd en je staat niet meteen te juichen is typisch voor woke.Die reactie is natuurlijk niet heel gek als je dit als vader echt voor de allereerste keer ziet.
Ziet er verder nog wel uit als iets dat nog wel goed kon komen tussen beiden. Iemand die zo de emoties kan tonen komt er meestal toch wel uit op de één of andere manier. Zou het zorgwekkender vinden als vader er met een uitgestreken smoelwerk had gezeten.
Filmpje is ruim vijf jaar oud. Ben benieuwd hoe het sindsdien is gegaan.
De Oude Grieken waren wel gay op een vrij mannelijke manier. Dit was een Steve Hughes referentie, zoek maar op YT indien onbekend.
Vergeet je laptop effe... kan je een keer extra op en neerSportmodus ontdekt op de Corolla. Naar kantoor rijden is ineens een stuk interessanter geworden.

Vergeet je laptop effe... kan je een keer extra op en neer![]()
Dan is het vergeten van je oortjes blijkbaar goed voor je kracht en concentratie
.Heb een goeie pomp dus dat maakt het goed. Maar straks doe ik cardio zonder oortjes dus dat is minderDan is het vergeten van je oortjes blijkbaar goed voor je kracht en concentratie.

Werkt anaal ook?Lol, wat is dit.
"Het inhouden van je sperma, om zo veel mogelijk energie in je lichaam te houden. Om zoveel mogelijk testosteron je lichaam te houden. Om zoveel mogelijk nutriënten in je lichaam te houden."
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen | NPO Start
Onbegrepen en gemarginaliseerde mensen krijgen de kans om hun stem te laten horen door te reageren op hele directe en soms nogal botte vragen van het publiekwww.npostart.nl
Nofap bullshit.Lol, wat is dit.
"Het inhouden van je sperma, om zo veel mogelijk energie in je lichaam te houden. Om zoveel mogelijk testosteron je lichaam te houden. Om zoveel mogelijk nutriënten in je lichaam te houden."
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen | NPO Start
Onbegrepen en gemarginaliseerde mensen krijgen de kans om hun stem te laten horen door te reageren op hele directe en soms nogal botte vragen van het publiekwww.npostart.nl
Volgens mij zat die Jordy ook in de podcast doping doodnormaal van de NRC. Beweerde daar dat na één kuurtje zijn arm groter was dan zijn hoofdOnlangs werd hier trouwens gezocht naar mensen voor een tv-programma op de NPO omtrent anabolengebruik.
![]()
Gebruik van anabolen
Beste bezoekers, Ik stuur dit bericht vanuit een televisieprogramma en vanuit mijn eigen interesse. Wij zijn momenteel bezig met het voorbereiden van een item over anabolengebruik onder jongeren. Er verschijnen de laatste tijd veel berichten in de media over het gebruik van anabolen en het valt...forum.bodybuilding.nl
Ik denk dat het fragment gisteren bij Khalid & Sophie was, vanaf 16:40, fragment duurt 10 minuten:
![]()
Welkom bij NPO | NPO Start
Start programma's waar en wanneer je maar wilt op NPO Start. Met een plus abonnement kijk je zonder reclame alle afleveringen van je favoriete Nederlandse series.www.npostart.nl
Over waarom mensen gestart zijn. Onzekerheid, geen vrienden, geen aandacht (van vrouwen) etc.
Er werd hier in het topic vrij belachelijk gereageerd over 'het zal wel geframed worden' en 'AAS zullen wel weer in een slecht daglicht gesteld worden', maar dat viel wel mee. Ik denk zelfs dat veel dingen voor veel mensen herkenbaar zijn en meer of mindere mate.
O wacht, even afgekeken. Heeft die dude een hartinfarct gehad van één kuurtje, tuurlijk. Wel heftig, maar zal wel meer aan de hand zijn lijkt mij. Verder best oké hoe het weggezet werd.
Je vraagt dit voor
Ja, dat is zo'n lastige. Er zijn echt wel aanwijzingen dat AAS-gebruik een hartinfarct in de hand kan werken, maar het is en blijft zeldzaam. Des te langer je gebruikt en des te hoger de doseringen, des te groter de kans. Maar na één kuurtje? Als het al door het AAS-gebruik komt is dat net zo zeer echt botte pech omdat het desondanks zeldzaam is.O wacht, even afgekeken. Heeft die dude een hartinfarct gehad van één kuurtje, tuurlijk. Wel heftig, maar zal wel meer aan de hand zijn lijkt mij. Verder best oké hoe het weggezet werd.
Zijn vriend vraagt dit voor hem.