apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je wel lieverd.
Dan heb je ‘s nachts nog niet onder de stront gezeten.Er gaat niks boven lekker ondergespuugd worden om 7 in de ochtend na een paar uurtjes slaap.
Happy days
Ik niet, mijn vriendin welDan heb je ‘s nachts nog niet onder de stront gezeten.
.Mijn zoontje begon bij mij ook eens te plassen bij het verschonen en toen duwde ik zijn plassertje uit reflex omhoog.Ik niet, mijn vriendin wel.
Al 7x onder gepist, ik nog geen 1x. Snelle reflexen bro hehe.

Als je net je post over 'anaal' hebt gelezen en dan zonder contest deze post, komt dat nogal apart over.Dan heb je ‘s nachts nog niet onder de stront gezeten.

Ik heb als baby in het gezicht van de zuster gepist.Mijn zoontje begon bij mij ook eens te plassen bij het verschonen en toen duwde ik zijn plassertje uit reflex omhoog.
De arme jongen hing heel vol maar ik werd gespaard![]()
![]()
Ik heb als baby in het gezicht van de zuster gepist.
![]()
Lekker eerlijk, alle tegenstanders zijn gehandicapt.Ons paralympicteam scoort goed, tot dusver 16 gouden plakken binnen(x16)
Lijkt de forum contest wel.Lekker eerlijk, alle tegenstanders zijn gehandicapt.

Tijdens je laatste RPG?Ik heb als baby in het gezicht van de zuster gepist.
![]()
RPG?
Role playing game.
Rocket propelled grenade
welke nog meer? barebellshop en?Opeens twee shops in Nederland die Sabo verkopen 🎂😁