Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #156.401
  • #156.402
Laatst bewerkt:
  • #156.404
De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft het figuur van een zoutzak gemixt met pudding. Geen reet, kleine tietjes en een kwabbige buik.
Als je het over gemiddelden hebt, is het vaak al niet geweldig, maar in het buitenland pik je ze er vaak wel uit. Voor mij staat knap niet per de gelijk aan dikke t**ten trouwens.

De gemiddelde Amerikaanse vrouw is ook dik, maar toch wonen er genoeg knappe dames.

• Like
Waarderingen: 6am
  • #156.406
Als je het over gemiddelden hebt, is het vaak al niet geweldig, maar in het buitenland pik je ze er vaak wel uit. Voor mij staat knap niet per de gelijk aan dikke t**ten trouwens.

De gemiddelde Amerikaanse vrouw is ook dik, maar toch wonen er genoeg knappe dames.
Zo heb je overal uitzonderingen op de regel, maar het gros van de Nederlandse wijven heeft gewoon een lelijk hoofd met een minstens zo lelijk lijf. Als je Nederlandse vrouwen vergelijkt met onze omringende landen doen we het best oke (België, Duitsland, VK). Maar is nog steeds niets om over naar huis te schrijven.

• #156.407
Zo heb je overal uitzonderingen op de regel, maar het gros van de Nederlandse wijven heeft gewoon een lelijk hoofd met een minstens zo lelijk lijf. Als je Nederlandse vrouwen vergelijkt met onze omringende landen doen we het best oke (België, Duitsland, VK). Maar is nog steeds niets om over naar huis te schrijven.
Daar moet ik je gelijk in geven. Het is geen Zuid-Amerika of Zweden, maar voor hier in West-Europa is het inderdaad oké. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat veel mensen in het (rijke) westen geen ruggengraat hebben en zich vol vreten met alles.

Ik moest overigens meer denken aan het type hockeyvrouw of fitnesschick.

• #156.408
terwijl vrouwen ALTIJD over hun lijf zeuren, sport misschien 5% (schatting)

• #156.409
Screenshot_20210906-155325.jpg

• #156.410
Dikste bedoel je.
Ga eens bij Zweden checken. Overigens blijven Nederlandse ook een van de betere.
Nou, er kwam een vlucht van new york hier landen, ook van orlando, die blonde amerikaanse vrouwen, zijn niks vergeleken met blonde nederlandse vrouwen. Verschil qua gedrag, kleding en interactie is heel anders. Khad er wel een paar willen fouilleren, maar toekijken hoe mijn vrouwelijke collega rondom de borsten voelt en ietsjes omhoog tilt is ook prima

Laatst bewerkt:
  • #156.411
.

Laatst bewerkt:
  • #156.416
ik had alang opgegeven, gewoon wandelen 6000 stappen

• #156.417
Zero carbday 1x260kg deadlift

• #156.419
Dikste bedoel je.
Ga eens bij Zweden checken. Overigens blijven Nederlandse ook een van de betere.
Het zou zomaar kunnen dat de Amerikaanse vrouwen die hierheen komen niet representatief zijn voor het gemiddelde.

Ik heb wel vertrouwen in het getrainde observatievermogen van @dreamy1.

• #156.420
Nou, er kwam een vlucht van new york hier landen, ook van orlando, die blonde amerikaanse vrouwen, zijn niks vergeleken met blonde nederlandse vrouwen. Verschil qua gedrag, kleding en interactie is heel anders. Khad er wel een paar willen fouilleren, maar toekijken hoe mijn vrouwelijke collega rondom de borsten voelt en ietsjes omhoog tilt is ook prima
Nog één die informeerde of dat wel een handige plek was om de wapenstok te dragen met rennen?

Terug
Naar boven