MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.321

Madelon kan je meer vertellen over dit onderwerp.

• #157.322

Madelon kan je meer vertellen over dit onderwerp.

Alsof crypto de toekomst word, leuk voor een snelle euro maar de elite laat die hoerige muntjes nooit papier geld vervangen. Elke dag komen er 38290403 nieuwe coins op de markt en mensen maar investeren en denken over 2 maanden lambo

Voor elke euro die iemand “winst” heeft, maakt een ander een euro verlies.

• #157.323
Alsof crypto de toekomst word, leuk voor een snelle euro maar de elite laat die hoerige muntjes nooit papier geld vervangen. Elke dag komen er 38290403 nieuwe coins op de markt en mensen maar investeren en denken over 2 maanden lambo

Ja, maar bitcoin ...

• #157.325

Naja hier heb ik het dus totaal niet over. Het geld is stuk, als een overheid of bank ongestraft maar geld kan bij printen gaat het een keertje fout. Verdiep je in de materie als je koopkracht/ geld je lief is.

• #157.326
Naja hier heb ik het dus totaal niet over. Het geld is stuk, als een overheid of bank ongestraft maar geld kan bij printen gaat het een keertje fout. Verdiep je in de materie als je koopkracht/ geld je lief is.
Daarom alles investeren 🌈

• #157.327

Daar is juist het mooie. Geld zit er in, en komt van anderen dus wordt niet bijgedrukt. Jij moet juist profiteren van de gene die verliest of domme keuzes maakt ;) Je investeert ook niet voor de techniek, maar om er geld mee te verdienen. Dat is het zelfde als dat je prima aandelen Shell koopt omdat het geld oplevert maar wel je steentje bij wilt draagen aan de energienorm. Geld verdienen in die markt doe je met je hersenen, niet met je hart.

Huidige crypto markt wordt niet de toekomst nee, maar de technologie zeer zeker wel. Maar dat staat nog in de kinderschoenen.

• #157.329
Gefeliciteerd Tren :D

20211116_102705.jpg

• #157.331
De spierpijn in de traps van de zware shrugs van gister.

• #157.332
Dagje thuiswerken. Blij dat ik normaliter gewoon naar werk kan, maar zo af en toe wel lekker :cool:

• #157.336
  • #157.337
Beide ouders werken in de chemische industrie, kind groeit sneller dan leeftijdgenoten...

Lijkt me duidelijk beginnen met gewichtheffen voor WKs en EKs, dan bodybuilding om als acteur door te breken als "The (even bigger) Dutch Giant".
Wel een ander schema dan pappa volgen....

• #157.340
Beide ouders werken in de chemische industrie, kind groeit sneller dan leeftijdgenoten...

Lijkt me duidelijk beginnen met gewichtheffen voor WKs en EKs, dan bodybuilding om als acteur door te breken als "The (even bigger) Dutch Giant".
Hij gaat binnenkort een proeflesje judo volgen. Hij zat tijdens de zwemles van zijn zus zo gefascineerd te kijken, dat de judo lerares vroeg of hij een keertje mee wilde doen. Het is eigenlijk van 4 tot 6 maar in dat groepje is hij al bovengemiddeld groot dat de lerares het wel aandurft.

Terug
Naar boven