- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
De resultaten zijn ook wel indrukwekkend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De resultaten zijn ook wel indrukwekkend.
The real true nattys.
Totdat je de benzine prijs ziet en hoeveel je kwijt bent aan een auto.7januari weer met rijlessen beginnen knallen kan niet wachten totdat ik kan afrijden dan ligt de wereld over. Heb veel plannen om plekken te bezoeken.![]()
Lekker negatief weer😘Totdat je de benzine prijs ziet en hoeveel je kwijt bent aan een auto.
Inb4 diesel 😌Totdat je de benzine prijs ziet en hoeveel je kwijt bent aan een auto.
Fijn om te zien dat dbb ook nog jong en naief volk aantrekt.Totdat je de benzine prijs ziet en hoeveel je kwijt bent aan een auto.
Maar niet echter dan jij of ik.
gewoon je te pletter werken voor zo'n koekblikTotdat je de benzine prijs ziet en hoeveel je kwijt bent aan een auto.

Ik zie er dan ook zo uit.
Ik haal gewoon een GTI als mijn eerste auto😉
Gaat mams hem verzekeren?
als eerste auto een koekblik 1:25 nemen, om rijervaring mee op te doen
Eerder realistisch :')
Nou diesel wordt ook steeds duurder.
Succes bro7januari weer met rijlessen beginnen knallen kan niet wachten totdat ik kan afrijden dan ligt de wereld over. Heb veel plannen om plekken te bezoeken.![]()
Leuk hoor, zo een 206, ook gehad, kost geen fl**ker
Ja halloooowwww
Thanks
Elke dag met de trein naar werk. BrrrNou diesel wordt ook steeds duurder.
Heb collegas op schiphol die in rdam wonen maar hebben zo’n trein abonnement en zijn ze maar iets meer dan 100€ kwijt en krijgen zo’n 300€ reiskostenvergoeding ervoor terug
Seat ibiza is ook mooi. Ik woon nog thuis ik heb binnenkort een vaste baan als ik deze stage goed afrond. En ik kan eerst in mijn vader zijn auto naar werk rijdenLeuk hoor, zo een 206, ook gehad, kost geen fl**ker.