XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.722
Ook bij banen is het vraag aan aanbod. Weinig aanbod van werknemers dan stijgt het salaris. Kijk maar als
vb. naar fysiek werk, de jongste generatie wil dat absoluut niet meer een baan waar je vies van word of moet tillen, laat staan om 07.00 beginnen….

Werk moet toch verzet worden anders ga je failliet dus als werkgever heb je maar 1 optie, salaris omhoog.

Kijk maar naar de transport wereld, salarissen zijn in 12 maanden ruim 10% gestegen.

• #157.723
Ook bij banen is het vraag aan aanbod. Weinig aanbod van werknemers dan stijgt het salaris. Kijk maar als
vb. naar fysiek werk, de jongste generatie wil dat absoluut niet meer een baan waar je vies van word of moet tillen, laat staan om 07.00 beginnen….

Werk moet toch verzet worden anders ga je failliet dus als werkgever heb je maar 1 optie, salaris omhoog.

Kijk maar naar de transport wereld, salarissen zijn in 12 maanden ruim 10% gestegen.
Klopt heb er al 200€ bijgehad dit jaar. Word nog eens met 3 procent verhoogd in januari, breng gemiddeld 2700euro netto mee naar huis, met 1 overuur per dag MAX.
Exclusief onkostenvergoedingen en reiskosten.

Daarnaast nog vele voordelen om je in het bedrijf te houden, denk aan gratis electrische fiets, belastingvrij telefoon aanschaffen via de zaak en sportplan( betalen de helft van gymabbo) best leuke dingen

• #157.724
Klopt heb er al 200€ bijgehad dit jaar. Word nog eens met 3 procent verhoogd in januari, breng gemiddeld 2700euro netto mee naar huis, met 1 overuur per dag MAX.
Exclusief onkostenvergoedingen en reiskosten.
En als je CE had of diploma voor de lzv dan kon je er nog keer 10% bij optellen.

• #157.725
Heb CE
En gevaarlijke stoffen tank en stukgoed.
Vca
Etc etc

Lzv wil ik niet, kutwerk

• #157.727
En veel meer werk.
Veel extra koppelen
Mag niet inhalen met lzv
Mag geen adr met lzv
Gewoon kut

Prima werk dit

Bijlagen

• 20211209_164436.jpg
    20211209_164436.jpg
    214,1 KB · Weergaven: 49
  • #157.728
De tijd dat chauffeurs stampende boeren zijn is voorbij.
Weinig handwerk meer, alles voor safety.
Goed betaald, en in mijn sector niet veel overuren en extea goed betaald.

Zou nooit anders willen , heb ook nooit anders gewild. Stap elke dag met veel plezier in en geniet echt van mijn werk, en dat is heel veel waard.

• #157.729
En veel meer werk.
Veel extra koppelen
Mag niet inhalen met lzv
Mag geen adr met lzv
Gewoon kut

Prima werk dit
Rijd je met een kabelsysteem of haakarm voor de containers en jou aanhangwagen met triangel moet je ook ervaring hebben om die achteruit in te parkeren.

• #157.730
Haakarm, hoef nieteens de bak op om af te netten, afstand bestuurbaar afnet systeem.
Triangel is vak apart, onderscheid de chauffeurs van de vrachtautobestuurders, kan er zelf alles mee, tegen de hand in, met de hand mee, straatje keren in dorpjes, als je de handigheid heb rijdt het veeeel beter als trailer.

Maar ik zat dat ook al op mn 1e in de maxicosi naast mn pa. Nooit anders gezien , vakanties ging ik mee naar spanje of italie maar ook polen en tjechoslowakije toen nog. Mooie tijden beleefd

• #157.731
Haakarm, hoef nieteens de bak op om af te netten, afstand bestuurbaar afnet systeem.
Triangel is vak apart, onderscheid de chauffeurs van de vrachtautobestuurders, kan er zelf alles mee, tegen de hand in, met de hand mee, straatje keren in dorpjes, als je de handigheid heb rijdt het veeeel beter als trailer
Ja triangel is wel next lvl. En kabelsysteem, ja wat moet ik daar van zeggen….

Bijlagen

• FA1EA20F-D007-4FCF-AAC9-7FB3379472CA.png
    FA1EA20F-D007-4FCF-AAC9-7FB3379472CA.png
    1.002,3 KB · Weergaven: 48
  • #157.732
De tijd dat chauffeurs stampende boeren zijn is voorbij.
Weinig handwerk meer, alles voor safety.
Goed betaald, en in mijn sector niet veel overuren en extea goed betaald.

Zou nooit anders willen , heb ook nooit anders gewild. Stap elke dag met veel plezier in en geniet echt van mijn werk, en dat is heel veel waard.
Klinkt wel beter, heb een paar jaar distributie vervoer gereden met een schamel combinatie... Maar dat verhaal van "goed betaald + weinig overuren" heb ik nooit ervaren. 4:00u beginnen, 17:00-20:00u thuis komen. Meteen naar bed, opstaan en dan meteen weer de wagen op. 2400-2600 euro per 4 weken met regelmatig +60 urige werkwerken.

• #157.733
Klinkt wel beter, heb een paar jaar distributie vervoer gereden met een schamel combinatie... Maar dat verhaal van "goed betaald + weinig overuren" heb ik nooit ervaren. 4:00u beginnen, 17:00-20:00u thuis komen. Meteen naar bed, opstaan en dan meteen weer de wagen op. 2400-2600 euro per 4 weken met regelmatig +60 urige werkwerken.
Zit dan wel bij een heel goed bedrijf, grote wereldwijde speler. Cowboybedrijven zijn er ook nog zat.

Ik begin om 0630 en stop rond 1700 als de verwerkers dichtgaan.
Weekenden werk ik nooit.

• #157.734
Zit dan wel bij een heel goed bedrijf, grote wereldwijde speler. Cowboybedrijven zijn er ook nog zat.

Weekenden werk ik nooit.
Ja die tijden in de chauffeurs wereld zijn echt zeer schaars. Meeste chauffeurs werken 15 uur krijgen er 10 betaald aangezien de board computer alles registreert dat tanken, file,
Laden lossen allemaal eigen tijd is als het langer dan “protocol” is.

• #157.735

Weekenden werk ik nooit.
Nice voor je man! Ik vond het rijden altijd prachtig om te doen maar de secundiare taken en verantwoordelijkheden die erbij kwamen kijken braken me na een jaar of 4 wel compleet op.
Waren wel prachtige combi's om te rijden, dat wel.

Bijlagen

• IMG-20200703-WA0008.jpg
    IMG-20200703-WA0008.jpg
    89,9 KB · Weergaven: 36
  • #157.736
Ja die tijden in de chauffeurs wereld zijn echt zeer schaars. Meeste chauffeurs werken 15 uur krijgen er 10 betaald aangezien de board computer alles registreert dat tanken, file,
Laden lossen allemaal eigen tijd is als het langer dan “protocol” is.

Alles word betaald. Al sta ik een half uur stil. Niemand die me belt, krijg smorgens mn bonnen en bel einde vd dag dat ik klaar ben, of er moet iets opdoen natuurlijk.

Nice voor je man! Ik vond het rijden altijd prachtig om te doen maar de secundiare taken en verantwoordelijkheden die erbij kwamen kijken braken me na een jaar of 4 wel compleet op.
Waren wel prachtige combi's om te rijden, dat wel.
[/

Ja zelf laden en lossen is kut, ik doe enkel mn deuren open en dicht en bak omhoog, storten maar, uitwegen en weer terug naar de klant, 95% rijden en manouvreren, 5 procent handwerk. Prima om lang vol te houden!

Leuke combi!

• Like
Waarderingen: AK
  • #157.740
Terug
Naar boven