AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.701
Nog wel tenminste. Want in het regeerakkoord staat ook iets over het minimumloon naar €14
Weet je dat zeker of is dat meer iets van een doel op langere termijn?

Ik hoorde iets van 80 cent erbij, ipv de 14 euro/uur wat het volgens Europese maatstaven zou moeten zijn.

• #157.703
1.8-2.0k. Waar hoef ik niet te zeggen;)
Is het met zo een salaris niet doodzonde om overdreven veel geld uit te geven aan vervoer? Ik snap dat als je thuis blijft wonen en pappie en mammie alles laat betalen dat het prima te doen is, maar verstandig is anders. Begrijp me niet verkeerd, ik houd zelf erg veel van auto’s en kan er erg van genieten, maar je kan ook zo veel lol hebben met een stuk minder pk’s en/of patser-level. Zo een 206’je met een 1.6 of 2.0 motor kun je echt veel plezier mee, je rijdt er veel auto’s nog mee uit, tik je in Duitsland de 200 nog wel mee aan, en zijn genoeg te vinden voor onder de 1500 euro. Zijn ook nog eens belachelijk veel geproduceerd, dus onderdelen genoeg en relatief goedkoop. Zijn overigens genoeg modellen waarbij het hetzelfde verhaal is. Zal je een hoop geld besparen. Voor de vrouwen hoef je het niet te doen, met een eigen auto heb je sowieso al een voorsprong op de rest, en 9/10 interesseert het toch niet wat voor logo je op de grill hebt staan.

• #157.704
Overleg gehad met de baas en ik mag om 7uur trainen 's ochtends 😍

• #157.705
IMG_20211212_155425.jpg

FB_IMG_1639596043720.jpg

• #157.706
1800/2000€ bruto voor een 20 jarige is echt boven gemiddeld. Op instagram verdiend iedereen een ton pj, reality life is dat 2.5k bruto pm het gemiddelde is voor een volwaardig 100% loon, dus vanaf je 23ste.
Haha ja. En vergeet niet dat hoe lager het bruto bedrag er echt amper wat af gaat bruto vs netto. Pas als je wat stijgt dan zie je hoe weinig er over blijft, daarvoor is het tientjes werk.

• #157.710
, , ,,,,, ,
1800/2000€ bruto voor een 20 jarige is echt boven gemiddeld. Op instagram verdiend iedereen een ton pj, reality life is dat 2.5k bruto pm het gemiddelde is voor een volwaardig 100% loon, dus vanaf je 23ste.
Dat wel. Aan de andere kant verdien je als ongeschoolde poetser al meer. Best kut als je dan nog 'gestudeerd' hebt.

• #157.711
, , ,,,,, ,

Dat wel. Aan de andere kant verdien je als ongeschoolde poetser al meer. Best kut als je dan nog 'gestudeerd' hebt.
No joke maar gewoon full-time werken bij de Aldi met een functie net boven teamleider verdient meer dan de meeste geschoolde banen :o
Aan de andere kant, of je nou 40 uur per week lekker op kantoor zit met een bakje koffie of je hele rug verneukt met pallets tillen is natuurlijk ook wel een afweging :p

• #157.712
Je zou helemaal gelijk kunnen hebben hoor
Ik heb de cijfers niet erbij
Misschien dat ik dan verwend ben met mijn ICT mbo studie toentertijd
Boven gemiddeld lijkt me sterk, maar je kan gelijk hebben daar idk
Welke opleiding/richting/niveau deed je?

• #157.714
No joke maar gewoon full-time werken bij de Aldi met een functie net boven teamleider verdient meer dan de meeste geschoolde banen :o
Aan de andere kant, of je nou 40 uur per week lekker op kantoor zit met een bakje koffie of je hele rug verneukt met pallets tillen is natuurlijk ook wel een afweging :p
Als je de eigenaar van Aldi bedoelt, heb je waarschijnlijk gelijk.

Terug
Naar boven