Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me clk was een leuke auto betaalbaar en toch sportief. Ramen kunnen compleet open dat je geen raamstijl hebt oogt wel chique.Zal eens even kijken. ik wil een intimiderende auto die indruk maakt die snel optrekt.
Die is wel ziek man! Ik zou hem dan in zwart nemenMe clk was een leuke auto betaalbaar en toch sportief. Ramen kunnen compleet open dat je geen raamstijl hebt oogt wel chique.
Ben ook geswitched naar zwart nu, maar denk dat de volgende weer wit word. Toch sportiever, vooral met zwarte wielen/accenten.
Hoeveel ga je verdienen en waar heb jij een vaste baan na je stage/studie?
1.8-2.0k. Waar hoef ik niet te zeggenHoeveel ga je verdienen en waar heb jij een vaste baan na je stage/studie?

Moet wel in de gaten houden dat bij salarissen altijd gepraat word over bruto, dus netto houd je iets minder over. Dat je hier niet op misrekent.
Ik hoop voor hem dat dit netto is anders is het wel echt treurigMoet wel in de gaten houden dat bij salarissen altijd gepraat word over bruto, dus netto houd je iets minder over. Dat je hier niet op misrekent.
Wat anderen ook al zeiden: koop een betrouwbare makkelijk te verzekeren auto en doe hier bakken ervaring mee op en spaar korting op de verzekering van een leuke.
1800/2000€ bruto voor een 20 jarige is echt boven gemiddeld. Op instagram verdiend iedereen een ton pj, reality life is dat 2.5k bruto pm het gemiddelde is voor een volwaardig 100% loon, dus vanaf je 23ste.Ik hoop voor hem dat dit netto is anders is het wel echt treurig
Je zou helemaal gelijk kunnen hebben hoor1800/2000€ bruto voor een 20 jarige is echt boven gemiddeld. Op instagram verdiend iedereen een ton pj, reality life is dat 2.5k bruto pm het gemiddelde is voor een volwaardig 100% loon, dus vanaf je 23ste.
Denk dat 15€ pu in loondienst voor een dagbaan dus geen ploegen/weekend/nacht toeslagen etc al normaal is. 15 x 165uur (fulltime) = 2500€ bruto.Je zou helemaal gelijk kunnen hebben hoor
Ik heb de cijfers niet erbij
Misschien dat ik dan verwend ben met mijn ICT mbo studie toentertijd
Boven gemiddeld lijkt me sterk, maar je kan gelijk hebben daar idk
Dat is modaal, dus niet de norm voor een net afgestudeerde met een mbo4 diploma.Denk dat 15€ pu in loondienst voor een dagbaan dus geen ploegen/weekend/nacht toeslagen etc al normaal is. 15 x 165uur (fulltime) = 2500€ bruto.
Uiteraard als je hbo/uni hebt gedaan en een goede job hebt kunnen vinden dan zal dit wellicht hoger uitvallen, maar voor het gros is 15€ pu heel normaal.
Dit overschat je hoor.Denk dat 15€ pu in loondienst voor een dagbaan dus geen ploegen/weekend/nacht toeslagen etc al normaal is. 15 x 165uur (fulltime) = 2500€ bruto.
Uiteraard als je hbo/uni hebt gedaan en een goede job hebt kunnen vinden dan zal dit wellicht hoger uitvallen, maar voor het gros is 15€ pu heel normaal.
Ja klopt had al het idee dat het iets te ver naar boven was afgerond.Dit overschat je hoor.
Gemiddeld startersloon is zo'n €2.200. voor Mbo'ers gemiddeld €1.500-€1.800.
Minimumloon voor een 20 jarige is nog geen 1400, dus neem aan dat het is voor als je 21 bent. Minimum is dan 1700.
ICT staat niet bepaald bekend om het slechte betalen. Met zelfs een teken-bonusJe zou helemaal gelijk kunnen hebben hoor
Ik heb de cijfers niet erbij
Misschien dat ik dan verwend ben met mijn ICT mbo studie toentertijd
Boven gemiddeld lijkt me sterk, maar je kan gelijk hebben daar idk

Zit toch zoveel chloor in die welness jacuzzis dat je geen condooms nodig hebt 💁♂️