Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.781
Heb mijn eerste jaren als leerkracht in het VSO gewerkt. Daarna naar het SO gegaan en zit nu goed op mijn plek binnen het SBO. Zie mezelf hier niet snel vertrekken. We hebben een leuk team en heb alle vrijheid wat betreft het lesgeven.
Werk mee met interessante pilots op het gebied van zorg/onderwijs combinatie en heb genoeg mogelijkheden qua ontwikkeling.
Dat snap, maar waarom moeten alle salarissen dan gelijk getrokken worden als de opleiding gelijk is?

• #157.782
Ja en nee. Het boeide haar allemaal niet als je telaat kwam, je shit niet op tijd inleverde of spijbelde. Dus iedereen deed chill.
Die wist hoe ze moest overleven. Ik kan me nog herinneren dat goedbedoelende docenten die er nog wat van probeerden te maken, meedogenloos werden aangepakt door de leerlingen.

• #157.783
20211216_121714.jpg

Zal het allemaal is aan de binnekant van mn ogen gaan bekijken zoals bassie en adriaan.

Dont hate on the aldi socks, nieuwe mode

• #157.787
Fendert bij franske bauer, zelfde laken en pak alleen in west brabant🤣

• #157.789
Kijk in helmond dragen ze 24u per dag sleffers.
🤙

• #157.793
Nee , maar icm 24/7 slippers word het een ander verhaal 😛😛

• #157.795

• #157.800
Ja, alleen voor onze slaapkamer moet ik nog een muurtje wegbreken, een toog maken, nieuwe vloer leggen een semi inloopkast maken mbv ikea kasten, muren en kozijnen verven dus ik ben nog wel even bezig.
Gelukkig zit je nog wel even thuis

Terug
Naar boven