- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Yeah, weer iemand die denkt slimmer te zijn dan het systeem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah, weer iemand die denkt slimmer te zijn dan het systeem.
Hoezo als je 50€ speelt en je wint 185€ dan pak je winst toch🤣. Ron ron ron🤣🤣Yeah, weer iemand die denkt slimmer te zijn dan het systeem.
Wel online mag ik hopen.
Ja online
Ja de gyms mogen de boel buiten zettenBen ik ff blij dat ik het gymmen niet meer zo leuk vind al een maandje.
Julie kunnen gewoon buiten sporten jongens 😌
Gaan 9 van de 10 gyms niet doen.
Ik vond dat niet duidelijk. Er werd genoemd maximaal 2 personen op anderhalve meter afstand. Hoe ga je buiten gymmen dan?
Tent verdelen in vakken, max 2 mensen tegelijkertijd per vakIk vond dat niet duidelijk. Er werd genoemd maximaal 2 personen op anderhalve meter afstand. Hoe ga je buiten gymmen dan?
Voor een gym niet rendabel om maximaal 2 personen buiten te laten trainen met apparatuur lijkt mij.
Zelfs met een perfecte strategie is je kans op verlies groter dan op winst, iirc is de kans op winst 0,49 oid.Hoezo als je 50€ speelt en je wint 185€ dan pak je winst toch🤣. Ron ron ron🤣🤣
Pff wat een azijnzeikers is toch gewoon voor de lolZelfs met een perfecte strategie is je kans op verlies groter dan op winst, iirc is de kans op winst 0,49 oid.
Dus geniet van deze ene keer, maar zoek een constructieve hobby.
Ik hoop dat je gelijk hebt en we buiten mogen hobbyen op die manier.Tent verdelen in vakken, max 2 mensen tegelijkertijd per vak

Jij had toch een bench bankie?Ik hoop dat je gelijk hebt en we buiten mogen hobbyen op die manier.
Gvd dat het zo ver moest komen dat ik daarmee blij zou zijn..![]()
Correct.
Wist ik

hoeveel kost een uurtje trainen bij je?Ik zal binnenkort wel weer veel “vrienden” aan de deur hebben 😃
Heb je een mooie vriendin?
Nu nog wel, maar als je verslavingsgevoelig bent straks misschien niet meer.
Dat ben ik nietNu nog wel, maar als je verslavingsgevoelig bent straks misschien niet meer.