Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.861
Nee. Maar ik vind het gewoon niet zo fraai dat uitgerekend jij, met die micro progressie van je, daar commentaar op moet hebben. Je gedraagt je als een vieze parasiet die denkt dat hij zelf beter uit de verf kan komen, door een ander naar beneden te halen. Niet de eerste keer dat je dat doet, ontzettend triest.
burn-kelso.gif

• #157.864
Net tehoren gekregen dat er geen lessen op afstand zullen zijn de aankomende week, extra week kerstvakantie :D. Alsof ik als docent al niet genoeg vakantie had.

• #157.867
Nee. Maar ik vind het gewoon niet zo fraai dat uitgerekend jij, met die micro progressie van je, daar commentaar op moet hebben. Je gedraagt je als een vieze parasiet die denkt dat hij zelf beter uit de verf kan komen, door een ander naar beneden te halen. Niet de eerste keer dat je dat doet, ontzettend triest.
Micro progressie? Ik dacht meer aan een auswitch transformatie

• #157.868
Herstart met starting strength. En het goede nieuws is dat schouders volledig genezen zijn. En de linkerknie zwijgt ook.
Benieuwd...

• #157.869
  • #157.880
Herstart met starting strength. En het goede nieuws is dat schouders volledig genezen zijn. En de linkerknie zwijgt ook.
Benieuwd...
Misschien een minder zwaar programma doen, SS is redelijk belastend voor je gewichten en banden ed.

Terug
Naar boven