apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
De eerst stap naar genezing is erkennen dat je een probleem hebt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder gaf je aan een stuk volwassener te zijn geworden, maar ik zie nog weinig progressie, eerlijk gezegd.
Hij heeft overduidelijk een gok probleem.Eerder gaf je aan een stuk volwassener te zijn geworden, maar ik zie nog weinig progressie, eerlijk gezegd.
Top maakt me vrij weinig uit wil niet eens oud worden op deze wereld want een schijt weredEerder gaf je aan een stuk volwassener te zijn geworden, maar ik zie nog weinig progressie, eerlijk gezegd.
Je gokt met 50€ en je hebt een gokprobleem yeah right
Het begint met €50Je gokt met 50€ en je hebt een gokprobleem yeah right
Jij misschienHet begint met €50
Voor je het weet sta je je kontje te verkopen achter centraal.
Nee ik deed het omdat ik het lekker vond.
@matHet begint met €50
Voor je het weet sta je je kontje te verkopen achter centraal voor creatine en whey.
Ben jij vergeten hoe hij was?Eerder gaf je aan een stuk volwassener te zijn geworden, maar ik zie nog weinig progressie, eerlijk gezegd.
Ja, we zijn allemaal jaloers op die gigantische progressie die jij maakt!Eerder gaf je aan een stuk volwassener te zijn geworden, maar ik zie nog weinig progressie, eerlijk gezegd.
Argumentum ad hominem. Je hoort mij dan ook niet van de daken schreeuwen over mijn progressie. Het is ook nog steeds heel voorspelbaar wanneer Rip onterecht gaat uithalen naar alles en iedereen; wanneer zaken niet lopen zoals hij wil.Ja, we zijn allemaal jaloers op die gigantische progressie die jij maakt!
Nee. Maar ik vind het gewoon niet zo fraai dat uitgerekend jij, met die micro progressie van je, daar commentaar op moet hebben. Je gedraagt je als een vieze parasiet die denkt dat hij zelf beter uit de verf kan komen, door een ander naar beneden te halen. Niet de eerste keer dat je dat doet, ontzettend triest.
Dankjewel voor deze analyse. Zo heb ik het nog nooit bekeken.Nee. Maar ik vind het gewoon niet zo fraai dat uitgerekend jij, met die micro progressie van je, daar commentaar op moet hebben. Je gedraagt je als een vieze parasiet die denkt dat hij zelf beter uit de verf kan komen, door een ander naar beneden te halen. Niet de eerste keer dat je dat doet, ontzettend triest.
Bedoel je zoiets? https://ytcutter.com/Zijn er ook tools om een gedeelte van een youtube video te knippen? En dat op te slaan. Met betere kwaliteit dan het zelf opnieuw filmen?
Iemand tips
gaaf man , mijn jongste (5) deadlift een lege bar en met hulp van pa doet ze hem ook sqautten
Ja, we zijn allemaal jaloers op die gigantische progressie die jij maakt!