AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.842
De eerst stap naar genezing is erkennen dat je een probleem hebt.
homer simpson middle finger GIF

• #157.853
Lees net hier op het forum dat de lockdown verstrengd is. Ain't life beautifull.

Told You So Comedy GIF by NETFLIX

Laatst bewerkt:
  • #157.854
Ja, we zijn allemaal jaloers op die gigantische progressie die jij maakt!
Argumentum ad hominem. Je hoort mij dan ook niet van de daken schreeuwen over mijn progressie. Het is ook nog steeds heel voorspelbaar wanneer Rip onterecht gaat uithalen naar alles en iedereen; wanneer zaken niet lopen zoals hij wil.

• #157.855
Heb je mij daarover horen opscheppen dan?
Nee. Maar ik vind het gewoon niet zo fraai dat uitgerekend jij, met die micro progressie van je, daar commentaar op moet hebben. Je gedraagt je als een vieze parasiet die denkt dat hij zelf beter uit de verf kan komen, door een ander naar beneden te halen. Niet de eerste keer dat je dat doet, ontzettend triest.

• #157.856
Nee. Maar ik vind het gewoon niet zo fraai dat uitgerekend jij, met die micro progressie van je, daar commentaar op moet hebben. Je gedraagt je als een vieze parasiet die denkt dat hij zelf beter uit de verf kan komen, door een ander naar beneden te halen. Niet de eerste keer dat je dat doet, ontzettend triest.
Dankjewel voor deze analyse. Zo heb ik het nog nooit bekeken.

• #157.857
Zijn er ook tools om een gedeelte van een youtube video te knippen? En dat op te slaan. Met betere kwaliteit dan het zelf opnieuw filmen?

Iemand tips

• #157.858
Terug
Naar boven