- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt maar ik ga heel traag gaan en goed luisteren naar mijn lichaam. Bedankt voor het advies.Misschien een minder zwaar programma doen, SS is redelijk belastend voor je gewichten en banden ed.
Dat is Best een Eind.Nu de sportscholen dicht zijn, dan maar cardio... Wat een godsvergeten t*ring eind op de oma fiets.
M'n reet doet zo veel pijnMaar ben trots op mezelf dat me dit gelukt is.
Nooit meer overigens.
![]()
Een jaar of twee geleden was dat gewoon standaard als je eens een halve dag niet keek.
Wie kijkt er dan ook een halve dag niet?Een jaar of twee geleden was dat gewoon standaard als je eens een halve dag niet keek.

Die Belsje zuiplap

ik vin het allemoal wel best ;pNu de sportscholen dicht zijn, dan maar cardio... Wat een godsvergeten t*ring eind op de oma fiets.
M'n reet doet zo veel pijnMaar ben trots op mezelf dat me dit gelukt is.
Nooit meer overigens.
![]()
@marina1975Net die TooGoodToGo app geprobeerd.
Een 'magic box' gekocht bij Getir voor €4,99. Dan krijg je dus een doos, of in dit geval een grote tas, met allerij random producten.
Kmoet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de hoeveelheid. Vrijwel alles is houdbaar tm morgen op de wraps en sushi na.
![]()
400g bio kippendij
350g bio kipfilet
2 bio schnitzels
350 g kipgehakt
en dus al die andere spullen, voor €4,99. Das niet verkeerd.
Ja het is best bizar. Ik liep laatst in de Leidl en zag daar een kratje staan die blijkbaar voor €3,00 wegging. Helemaal vol met groente en fruit.
Ok en daar kun je je dan dmv die app voor opgeven?Ja het is best bizar. Ik liep laatst in de Leidl en zag daar een kratje staan die blijkbaar voor €3,00 wegging. Helemaal vol met groente en fruit.
Ja je download die app. Dan kies je een box bij een bedrijf en die 'reserveer' je dan. Er staat per bedrijf wat er in kan zitten. Brood, gebak, groente en fruit, van alles en nog wat, je kan zelfs sushi of pizza sbij de NY pizza halen. Er staat ook een tijd wanner je em op kan hale. Bijvoorbeeld morgen tussen 12:00 en 14:00.