- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TMI, ik wil helemaal niete weten van je darmflora.Corona heeft mijn reukvermogen nog meer aangetast dan mijn darmflora.
Ik ruik het niet.
Kan niet niet teruggaan en ook een bankje lenen?Dumbells en een kettlebell geleend bij mijn sportschool. Kan in toch nog iets bijhouden. Dat worden weer veel Floor presses en unilateral shoulder presses enzo
Te triest voor woorden dat je door Hugo de jonge niks anders kan maatje.In tijden van corona mijn bestuurbaarautotje maar weer uit de kast gehaald![]()
Te triest voor woorden dat je door Hugo de jonge niks anders kan maatje.
Dat je nu als volwassen gozer foto's moet maken van een bestuurbaar autootje waarmee je aan het spelen bent....
#Steundeouderen.
#Steundeenzame.
#Stopdelockdown.
He le maal ziek.
Ik zie een vrolijke Thuggish met een bestuurbaar auto'tje en een camera en een niet zo vrolijke Lassie dat klaagt. Er is maar één winnaar in deze situatie, en dat is een volwassen persoon met een bestuurbaar auto'tje.Te triest voor woorden dat je door Hugo de jonge niks anders kan maatje.
Dat je nu als volwassen gozer foto's moet maken van een bestuurbaar autootje waarmee je aan het spelen bent....
#Steundeouderen.
#Steundeenzame.
#Stopdelockdown.

Hij is jaloers en wilt ook zo'n auto maar de speelgoedwinkels zijn dicht.Ik zie een vrolijke Thuggish met een bestuurbaar auto'tje en een camera en een niet zo vrolijke Lassie dat klaagt. Er is maar één winnaar in deze situatie, en dat is een volwassen persoon met een bestuurbaar auto'tje.![]()
Ik vind helemaal mooi 😃Ik zie een vrolijke Thuggish met een bestuurbaar auto'tje en een camera en een niet zo vrolijke Lassie dat klaagt. Er is maar één winnaar in deze situatie, en dat is een volwassen persoon met een bestuurbaar auto'tje.![]()
Click en collectHij is jaloers en wilt ook zo'n auto maar de speelgoedwinkels zijn dicht.

Lastig als je 8 tot 5 werkt.

Werk 6 dagen achter elkaar altijd
Niet echt ruimte voor. En Floorpresses doen het bij mijn rotte schouders beter.
Kun je niet met een excuus naar binnen in de vakantie?Sporten op werk
![]()
Wat heeft vandaag je dag verpest > ik werk in het onderwijs, dus de school gaat zo dicht tot na de kerstvakantie![]()
Dan zijn je schouders behoorlijk beschadigd.Niet echt ruimte voor. En Floorpresses doen het bij mijn rotte schouders beter.