XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.901
Er staan ook hotels op, dan kan je voor 6 euro of zo een diner ophalen, alleen even opwarmen en direct eten.

• #157.902
In tijden van corona mijn bestuurbaarautotje maar weer uit de kast gehaald
IMG_8271.jpg

• #157.903
Dumbells en een kettlebell geleend bij mijn sportschool. Kan in toch nog iets bijhouden. Dat worden weer veel Floor presses en unilateral shoulder presses enzo

• #157.904
Corona heeft mijn reukvermogen nog meer aangetast dan mijn darmflora.

• #157.905
Laatst bewerkt:
  • #157.908
In tijden van corona mijn bestuurbaarautotje maar weer uit de kast gehaald
IMG_8271.jpg
Te triest voor woorden dat je door Hugo de jonge niks anders kan maatje.
Dat je nu als volwassen gozer foto's moet maken van een bestuurbaar autootje waarmee je aan het spelen bent....
#Steundeouderen.
#Steundeenzame.
#Stopdelockdown.

• #157.911
Te triest voor woorden dat je door Hugo de jonge niks anders kan maatje.
Dat je nu als volwassen gozer foto's moet maken van een bestuurbaar autootje waarmee je aan het spelen bent....
#Steundeouderen.
#Steundeenzame.
#Stopdelockdown.
Ik zie een vrolijke Thuggish met een bestuurbaar auto'tje en een camera en een niet zo vrolijke Lassie dat klaagt. Er is maar één winnaar in deze situatie, en dat is een volwassen persoon met een bestuurbaar auto'tje. :D

• #157.912
Ik zie een vrolijke Thuggish met een bestuurbaar auto'tje en een camera en een niet zo vrolijke Lassie dat klaagt. Er is maar één winnaar in deze situatie, en dat is een volwassen persoon met een bestuurbaar auto'tje. :D
Hij is jaloers en wilt ook zo'n auto maar de speelgoedwinkels zijn dicht.

• #157.917
Sporten op werk :D
IMG_20211221_111605.jpg

Wat heeft vandaag je dag verpest > ik werk in het onderwijs, dus de school gaat zo dicht tot na de kerstvakantie :roflol:

Terug
Naar boven