XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.944
Wilden ze vorig jaar toch ook al, gebeurde toen ook niet

• #157.947
NLactief is maanden in overleg geweest afgelopen winter met Hugo om sporten essentieel te maken, is niet gebeurd
Ach nee. NLactief is wel in gesprek geweest, that's it. Dat zij sport essentieel wouden maken is helemaal niets van te vinden

• #157.949
  • #157.950
Werd vanochtend gezegd oo 538 daarmee werd ik wakker 😁

• #157.951
Motie is aangenomen, maar zal tot 14 januari niets veranderen. Kamer was het eens dat slijterij open, sporten niet mogelijk, krom is.

• #157.952
Motie is aangenomen, maar zal tot 14 januari niets veranderen. Kamer was het eens dat slijterij open, sporten niet mogelijk, krom is.

Kijk net Op1 terug, en daar werd er ook over gesproken. Dat betekent dat er een onderzoek komt of sport een essentiele sector kan worden.
De hoge heren in Den Haag boeit sport geen ene reet, maar die motherfuckers moeten er wel over na gaan denken nu. Eigenlijk toch ook wel fijn dat er blijkbaar mensen in de kamer zitten die wel inzien dat gezondheid niet alleen uit een spuitje komt.

Maar inderdaad, ik heb er verder weinig hoop op.

• #157.953
De hoge heren in Den Haag boeit sport geen ene reet
Oh nee? :D

rutte.jpg

• #157.954
De hoge heren in Den Haag boeit sport geen ene reet, maar die motherfuckers moeten er wel over na gaan denken nu. Eigenlijk toch ook wel fijn dat er blijkbaar mensen in de kamer zitten die wel inzien dat gezondheid niet alleen uit een spuitje komt.
Naïeve gedachte en je was zo goed bezig.

Zo'n motie is vaak ook maar makkelijk scoren, of iets uitlokken wat dan weer op Twitter gebruikt kan worden.

• #157.956
Eigenlijk toch ook wel fijn dat er blijkbaar mensen in de kamer zitten die wel inzien dat gezondheid niet alleen uit een spuitje komt.
Ja, precies. Westerse gezondheidszorg is gericht op symptoombestrijding

Kijk net Op1 terug, en daar werd er ook over gesproken. Dat betekent dat er een onderzoek komt of sport een essentiele sector kan worden.

Maar inderdaad, ik heb er verder weinig hoop op.

besmettingen.jpg

0,8% is natuurlijk gigantisch veel, en kan niet op een andere manier omlaag :o

• #157.957
  • #157.958
Ja, precies. Westerse gezondheidszorg is gericht op symptoombestrijding

besmettingen.jpg

0,8% is natuurlijk gigantisch veel, en kan niet op een andere manier omlaag :o
Het lastige is dat ze dit maar van ongeveer 25% van de gevallen weten, in theorie kan iedere categorie voor enorme aantallen zorgen, dat snapten ze in de horeca ook al niet.

• #157.959
En ook nog eens een betaalbare fiets!

Gewoon image building, net als die koffie opruimen enz.

Alles om maar te zorgen dat het volk het gelooft en denk dat ze goed bezig zijn :D

De grootste groep medewerkers (148 fte) houdt zich bezig met communicatieadvies, gevolgd door publieksinformatie (115 fte) en persvoorlichting (111 fte). Daarnaast zijn er ook speechschrijvers (34,5 fte) en media-analisten (63 fte). Vooral het aantal communicatieadviseurs groeide onder Rutte III hard, met bijna 50 procent.

• #157.960
Alles om maar te zorgen dat het volk het gelooft en denk dat ze goed bezig zijn :D

De grootste groep medewerkers (148 fte) houdt zich bezig met communicatieadvies, gevolgd door publieksinformatie (115 fte) en persvoorlichting (111 fte). Daarnaast zijn er ook speechschrijvers (34,5 fte) en media-analisten (63 fte). Vooral het aantal communicatieadviseurs groeide onder Rutte III hard, met bijna 50 procent.
Weetje wat niet hard groeide onder Rutte 1,2 en 3? Het aantal zorgmedewerkers.
Maarja, beeldvorming is natuurlijk belangrijker.

Fool me once, shame on you.
Fool me twice, waar blijft mijn booster?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven