- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet oudejaarsconference-waardig, eerder Peters coronashow
Geeft nattymark nu ook al persconferenties.Albert Heijn, wat een fantastische winkel die meedenkt.
Persoonlijke bonus voor komende week..
![]()
Kan ik goed gebruiken tijdens de volgende persco van Mark en Hugo.![]()
Kom parkje dan.
Misschien ook tissues erbij, voor als het afscheid met Hugo te emotioneel wordt?Albert Heijn, wat een fantastische winkel die meedenkt.
Persoonlijke bonus voor komende week..
![]()
Kan ik goed gebruiken tijdens de volgende persco van Mark en Hugo.![]()
Goeie.Misschien ook tissues erbij, voor als het afscheid met Hugo te emotioneel wordt?
Handig die tissues want het zijn rukkers.Misschien ook tissues erbij, voor als het afscheid met Hugo te emotioneel wordt?
Jij niet?
Dat denk je!
Ook de beste wensen.
Nergens pijntjes...het gaat goed. En straks komt er een pakketje van xxl...woensdag de nieuwe Oneodio pro c koptelefoon... We vliegen er in.Ik moest vandaag niet trainen. Ik had heel wat afgesleurd om een zware kast in elkaar te steken. Ik was even een minuutje in mijn sportzaaltje in de kelder.
Plots...voor de lol...Bench press geprobeerd. 1x110. Ik dacht ...onmogelijk....het vloog de lucht in. Absurd. Hopelijk krijg ik hier morgen geen spijt van.