- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit de clue hem in “bunk”, aangezien ik niet zou weten aan welk merk ik zou moeten denken?Wordt niet verteld welk merk, maar denk dat het wel te raden valt, had al zo'n onderbuik gevoel.
![]()
Nee, dat lijkt me geen clue. Ik weet niet over welk merk hij specifiek spreekt, maar ik weet wel wat heel veel mensen in mijn omgeving gebruiken dus heb een vermoeden waar het over gaat.Zit de clue hem in “bunk”, aangezien ik niet zou weten aan welk merk ik zou moeten denken?
Is niet zo moeilijk te raden.Wordt niet verteld welk merk, maar denk dat het wel te raden valt, had al zo'n onderbuik gevoel.
![]()
Op zijn insta zie je iig welk merken het niet zijn. 😜Waarom spreekt hij over zijn eigen cliënt (ogenschijnlijk) zo neerbuigend? "Klantje" en "willen bezuinigen op test" klinkt nou niet heel erg positief + vertel dan ook maar gewoon welk merk het is.
Is dit incluis wijnarrangement? Want anders moet ik weer op tijd naar huis om mijn schildpadden uit te laten.
Hoe heet dat andere ding ook alweer in die bak naast je schildpadden?Is dit incluis wijnarrangement? Want anders moet ik weer op tijd naar huis om mijn schildpadden uit te laten.
AxolotlHoe heet dat andere ding ook alweer in die bak naast je schildpadden?
In het weekend haal ik dat niveau niet eens :$Poh wat een beest. Ziet er wel erg slim uit. Beetje het niveau van @euphorea.
Tja, als ze met de jaarwisseling nou gewoon vuurwerk hadden verboden dan was er ook niks afgestoken.
Een verbiedt dat illegale vuurwerk nou ook eens een keer.
Vanaf 12:00 al aan de zuip is dan wel weer een goed idee.,,Laten we zorgen dat oud en nieuw weer voor iedereen een feestelijk moment wordt: met een glas champagne om 12.00 uur, professionele vuurwerkshows en de beste wensen voor de mensen die we lief hebben.

Waar ik was leek de hele straat cobra's te hebben. En flink wat potten en flowerbeds.Heb zelf niet zoveel met vuurwerk maar volgens mij werkt dat verbod alleen maar contraproductief, in ieder geval als het gaat om ledsel want mensen die knallers willen krijgen het toch wel.
Geen idee hoe het bij jullie was maar net na 00:00 in Groningen leek het wel de gazastrook. Vroeger had ik ook altijd wel nitraten, vlindertjes enzo maar dat knalvuurwerk wat ze nu hebben is echt gestoord. sommige die er af gingen blaas je auto's zonder problemen mee op.![]()
Tja, als ze met de jaarwisseling nou gewoon vuurwerk hadden verboden dan was er ook niks afgestoken.
Een verbiedt dat illegale vuurwerk nou ook eens een keer.
Dit is weer een voorbeeld van een lang gekoesterde wens op het juiste moment uitrollen.Heb zelf niet zoveel met vuurwerk maar volgens mij werkt dat verbod alleen maar contraproductief, in ieder geval als het gaat om ledsel want mensen die knallers willen krijgen het toch wel.
Geen idee hoe het bij jullie was maar net na 00:00 in Groningen leek het wel de gazastrook. Vroeger had ik ook altijd wel nitraten, vlindertjes enzo maar dat knalvuurwerk wat ze nu hebben is echt gestoord. sommige die er af gingen blaas je auto's zonder problemen mee op.![]()