MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.161
Wordt niet verteld welk merk, maar denk dat het wel te raden valt, had al zo'n onderbuik gevoel.
1641261684433.png

• #158.162
  • #158.163
Zit de clue hem in “bunk”, aangezien ik niet zou weten aan welk merk ik zou moeten denken?
Nee, dat lijkt me geen clue. Ik weet niet over welk merk hij specifiek spreekt, maar ik weet wel wat heel veel mensen in mijn omgeving gebruiken dus heb een vermoeden waar het over gaat.

• Like
Waarderingen: AK
  • #158.164
  • #158.165
Waarom spreekt hij over zijn eigen cliënt (ogenschijnlijk) zo neerbuigend? "Klantje" en "willen bezuinigen op test" klinkt nou niet heel erg positief + vertel dan ook maar gewoon welk merk het is.

• #158.166
Waarom spreekt hij over zijn eigen cliënt (ogenschijnlijk) zo neerbuigend? "Klantje" en "willen bezuinigen op test" klinkt nou niet heel erg positief + vertel dan ook maar gewoon welk merk het is.
Op zijn insta zie je iig welk merken het niet zijn. 😜

• #158.167
Hoppaa. 2 minuutjes van m'n 30km record af kunnen fietsen (van 1:19u naar 1:17u). Terwijl dat record gefietst was toen het praktisch windstil was... Wat het vanochtend hier zeker niet was. Compleet gestorven op het eind maar ben er aardig gelukkig mee.
Screenshot_20220104-100159.jpg

• #158.169
@Shadow Project

Planning donderdag 6 januari.

6u26 - Trein richting @vntl

9u38 - aankomst station, overvallen van de plaatselijke juwelier (goud nodig)

Mirre en wierook nog voldoende over van vorig jaar.

10u17 - afspraak aan de oude ingang van de pannen fabriek.

10u20 - nieuwjaarsbrief voorlezen.

10u29 - loterij wie welk kostuum en cadeau.

10u35 - omkleden + selfies voor Instagram

verhaal. + Photoshoot van @ThaWasteland .

10u40 - start tocht van deur tot deur.

17u00 - einde tocht, want bij donker weer kom je toch enkel gure figuren tegen.

17u30 - aankomst pannen fabriek + omkleden.

18u - hapje eten + Xbox

ZO EXCITED!!11!!!

• #158.177

Tja, als ze met de jaarwisseling nou gewoon vuurwerk hadden verboden dan was er ook niks afgestoken.

Een verbiedt dat illegale vuurwerk nou ook eens een keer.

,,Laten we zorgen dat oud en nieuw weer voor iedereen een feestelijk moment wordt: met een glas champagne om 12.00 uur, professionele vuurwerkshows en de beste wensen voor de mensen die we lief hebben.
Vanaf 12:00 al aan de zuip is dan wel weer een goed idee.
NYE a la @IRONic Drunker

• #158.178
Heb zelf niet zoveel met vuurwerk maar volgens mij werkt dat verbod alleen maar contraproductief, in ieder geval als het gaat om ledsel want mensen die knallers willen krijgen het toch wel.

Geen idee hoe het bij jullie was maar net na 00:00 in Groningen leek het wel de gazastrook. Vroeger had ik ook altijd wel nitraten, vlindertjes enzo maar dat knalvuurwerk wat ze nu hebben is echt gestoord. sommige die er af gingen blaas je auto's zonder problemen mee op. :roflol:

• #158.179
Heb zelf niet zoveel met vuurwerk maar volgens mij werkt dat verbod alleen maar contraproductief, in ieder geval als het gaat om ledsel want mensen die knallers willen krijgen het toch wel.

Geen idee hoe het bij jullie was maar net na 00:00 in Groningen leek het wel de gazastrook. Vroeger had ik ook altijd wel nitraten, vlindertjes enzo maar dat knalvuurwerk wat ze nu hebben is echt gestoord. sommige die er af gingen blaas je auto's zonder problemen mee op. :roflol:
Waar ik was leek de hele straat cobra's te hebben. En flink wat potten en flowerbeds.

• #158.180

Tja, als ze met de jaarwisseling nou gewoon vuurwerk hadden verboden dan was er ook niks afgestoken.

Een verbiedt dat illegale vuurwerk nou ook eens een keer.

Dit is weer een voorbeeld van een lang gekoesterde wens op het juiste moment uitrollen.

Zoiets heeft vooral tijd nodig en zo zal het vuurwerk door particulieren langzaam uitsterven.

Er is niet voldoende politieke steun om dit wel in stand te houden, mogelijk nog wel onder stemmers, maar niet onder de leden en in de partijkaders.

Terug
Naar boven