MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.181
Dit is weer een voorbeeld van een lang gekoesterde wens op het juiste moment uitrollen.

Zoiets heeft vooral tijd nodig en zo zal het vuurwerk door particulieren langzaam uitsterven.

Er is niet voldoende politieke steun om dit wel in stand te houden, mogelijk nog wel onder stemmers, maar niet onder de leden en in de partijkaders.
Zo wordt dit land langzamerhand steeds kutter.

Regeltjes, regeltjes, regeltjes. Kots.

• #158.186
Ik doe mee. 2022 no elkoohool
no man GIF

• #158.187
  • #158.188
  • #158.189
Geen idee hoe het bij jullie was maar net na 00:00 in Groningen leek het wel de gazastrook.
In mijn straat vanaf oudejaarsmiddag voor het avondeten al. Maar de rest van het jaar ook af en toe gesimuleerde granaataanslagen dus het viel weer te verwachten. Ouders waren al met de hondjes gevlucht naar een rustig vakantiepark.

• #158.190
Heb zelf niet zoveel met vuurwerk maar volgens mij werkt dat verbod alleen maar contraproductief, in ieder geval als het gaat om ledsel want mensen die knallers willen krijgen het toch wel.

Geen idee hoe het bij jullie was maar net na 00:00 in Groningen leek het wel de gazastrook. Vroeger had ik ook altijd wel nitraten, vlindertjes enzo maar dat knalvuurwerk wat ze nu hebben is echt gestoord. sommige die er af gingen blaas je auto's zonder problemen mee op. :roflol:
Bij mij is het tot na 1:30 door gegaan. Ik durf niet te zeggen dat het minder was dan 2 jaar geleden,

Laatst bewerkt:
  • #158.191
Vandaag, na 3 uur non stop, in de meest bizarre posities een kleerkast te hebben staan verven was ik echt moe en dacht niet dat ik een volwaardige training ging hebben. Maar ze ging zeer lekker. De bench press gaat lekker snel omhoog en de uithouding tijdens het trainen is sterk vooruit gegaan.

• #158.196
Awwww, gefeliciteerd kerel! Alles gezond en goed gegaan?
Thanks, ging allemaal behoorlijk snel voelde alsof ik een achtbaan zat. Machteloos gevoel bij de bevalling, maar me partner had het zonder pijn medicatie allemaal kunnen doen en alles verliep vlekkeloos.

• #158.197
Thanks, ging allemaal behoorlijk snel voelde alsof ik een achtbaan zat. Machteloos gevoel bij de bevalling, maar me partner had het zonder pijn medicatie allemaal kunnen doen en alles verliep vlekkeloos.
Goed om te horen, fijn dat alles vlot verlopen is. Geniet van je zoontje:)

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven