- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Gefeliciteerd kerel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd kerel!
Ging allemaal zo snel dat ze een of andere oer power kreeg. Van geen ontsluiting naar 8cm ontsluiting in 2uur tijd dat we moesten racen naar het ziekenhuis. Eenmaal daar perste ze onze zoon zonder pijnstilling of medicatie in een paar uur eruit. Wel intense voor haar en nu dus behoorlijk uitgeput, maar eigenlijk lichamelijk niets aan overgehouden. Paar dagen rust en ze is weer de oude. 🤙
Ik help het je hopen.maar eigenlijk lichamelijk niets aan overgehouden. Paar dagen rust en ze is weer de oude. 🤙

Ze is een taaien die is zo weer de oude😜
Gefelicteerd, Geniet ervan!
Laatse paar weken hadden we wel dubbel zo veel seks als normaal……..
De mooiste 6 jaar van je leven staan voor deur. Laat ze niet onbenuttigd voorbij vliegen.
Mooiste zes jaar van je leven?De mooiste 6 jaar van je leven staan voor deur. Laat ze niet onbenuttigd voorbij vliegen.

Congrats!Vannacht is onze zoon “Don” eindelijk geboren.
Knoeperd van 3560gram 👶🏻
Dat vind ik heel erg jammer voor je. Kinderen zijn dus niet voor jouMooiste zes jaar van je leven?
Meest verschrikkelijke zes jaar van je leven![]()

Mijn vrouw is ook zwanger en ik kan hier serieus niet op wachten, lijkt mij echt t mooiste dat er is.Dat vind ik heel erg jammer voor je. Kinderen zijn dus niet voor jou
Ik herinner me die periode alsof het gisteren was. DIe eerste stapjes, woordjes, hun ontdekking van de wereld....en je kind die in je armen in slaap valt.... niks kan daar aan tippen.
Ik ga niet ontkennen dat het een hele mooie en interessante toevoeging aan je leven is en ik heb echt geen spijt dat wij twee kinderen op de wereld hebben gezet, maar bij een derde zou niemand overleven.Mijn vrouw is ook zwanger en ik kan hier serieus niet op wachten, lijkt mij echt t mooiste dat er is.
Tenzij het een meisje wordt. En gefeliciteerd trouwens brah.
Gefeliciteerd, het is leuk. Wel pittige baan erbij, zeker als je slaap tekort lastig vindt.Mijn vrouw is ook zwanger en ik kan hier serieus niet op wachten, lijkt mij echt t mooiste dat er is.
Je zal smelten. Mijn dochter is nu net 13 geworden en we zijn als 2 handen op 1 buik.Mijn vrouw is ook zwanger en ik kan hier serieus niet op wachten, lijkt mij echt t mooiste dat er is.
Mijn vrouw is ook zwanger en ik kan hier serieus niet op wachten, lijkt mij echt t mooiste dat er is.
En de grootste tip die ik je kan geven... wacht niet te lang met een tweede kind. ALs je even moe bent dan kan je kind met z'n broer of zus spelen in plaats van helemaal alleen. 2 kinderen hebben is minder vermoeiend dat 1. En als jou en je vrouw je iets overkomt dan hebben ze elkaar nog. En als ze volwassen zijn hebben ze iemand waar ze echt op kunnen rekenen. Als hun band goed is. Ik had graag4 kinderen gehad maar de natuur heeft er anders over beslist;Mijn vrouw is ook zwanger en ik kan hier serieus niet op wachten, lijkt mij echt t mooiste dat er is.