MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.202
Gefeliciteerd bro!

Hoe gaat het met de moeder?
Ging allemaal zo snel dat ze een of andere oer power kreeg. Van geen ontsluiting naar 8cm ontsluiting in 2uur tijd dat we moesten racen naar het ziekenhuis. Eenmaal daar perste ze onze zoon zonder pijnstilling of medicatie in een paar uur eruit. Wel intense voor haar en nu dus behoorlijk uitgeput, maar eigenlijk lichamelijk niets aan overgehouden. Paar dagen rust en ze is weer de oude. 🤙

• #158.208
Grote blij mijn nieuwe aas epo batch uit China is binnen
IMG-20220105-WA0002.jpg

Laatst bewerkt:
  • #158.210
Ik had vandaag een beetje een baaldag... en op mijn planning stond nog een paar uur muren verven en zo. Ik had het bijna uitgesteld. Even doorgebeten... klaar. Binnen een drietal dagen is het hele huis volledig af. Dus morgen de hele dag vrij om te sporten. Al 5 dagen heb ik mijn nieuwe voornemens kunnen opvolgen. Eentje er van is niet uitstellen wat je vandaag kan doen.

• #158.213
Mooiste zes jaar van je leven?

Meest verschrikkelijke zes jaar van je leven :roflol:
Dat vind ik heel erg jammer voor je. Kinderen zijn dus niet voor jou :)
Ik herinner me die periode alsof het gisteren was. DIe eerste stapjes, woordjes, hun ontdekking van de wereld....en je kind die in je armen in slaap valt.... niks kan daar aan tippen.

• #158.214
Dat vind ik heel erg jammer voor je. Kinderen zijn dus niet voor jou :)
Ik herinner me die periode alsof het gisteren was. DIe eerste stapjes, woordjes, hun ontdekking van de wereld....en je kind die in je armen in slaap valt.... niks kan daar aan tippen.
Mijn vrouw is ook zwanger en ik kan hier serieus niet op wachten, lijkt mij echt t mooiste dat er is.

• #158.215
Mijn vrouw is ook zwanger en ik kan hier serieus niet op wachten, lijkt mij echt t mooiste dat er is.
Ik ga niet ontkennen dat het een hele mooie en interessante toevoeging aan je leven is en ik heb echt geen spijt dat wij twee kinderen op de wereld hebben gezet, maar bij een derde zou niemand overleven.

• #158.217
Gefeliciteerd, het is leuk. Wel pittige baan erbij, zeker als je slaap tekort lastig vindt.

Het wordt er wel gezellig van in huis met kinderen. Altijd wat te beleven.

• #158.220
En de grootste tip die ik je kan geven... wacht niet te lang met een tweede kind. ALs je even moe bent dan kan je kind met z'n broer of zus spelen in plaats van helemaal alleen. 2 kinderen hebben is minder vermoeiend dat 1. En als jou en je vrouw je iets overkomt dan hebben ze elkaar nog. En als ze volwassen zijn hebben ze iemand waar ze echt op kunnen rekenen. Als hun band goed is. Ik had graag4 kinderen gehad maar de natuur heeft er anders over beslist;

Terug
Naar boven