MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.241
  • #158.244
Nieuwe battle topic gevonden?

• #158.245
Tijdje geleden was er hier nog een 14-jarig meisje geraped en daarna vermoord. Ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe het moet voelen als vader dat je fucking al die tijd/geld etc. in een je kind hebt geïnvesteerd, zodat het uiteindelijk misbruikt en daarna weggeflikkerd wordt bij het grofvuil.
Ja, als je dochter verkracht en vermoord wordt dan is de gedachte van al dat weggegooide geld nog wel het meest verschrikkelijke.

:o

• #158.248
Galen, je bent een afschuwelijk slechte moderator. Je brengt schade toe aan dit forum.
Ha yasmine, ik maakte een geintje. Het lijkt me natuurlijk niet echt verstandig als jullie twee gaan afspreken in een parkje. Het lijkt me evenmin bevorderlijk als jij Thomas gaat uitmaken voor een mietje en iets met dat ie afspreekt met vijfjarige kinderen in een kleedkamer, wtf? Ik zou het waarderen als jij (en Thomas trouwens ook) hierna niet verder op de man speelt.

• #158.249
Wat een gezelligheid.

• #158.252
29 vinyl en 43 cd's gekregen 👌👌

• #158.253
Jamal? So what ? Mijn vrouw is Marokkaanse, ik ben Belg,... Het belangrijkste is dat hij haar als een prinses behandelt, een deftige job, en van goede inborst is. ALs hij haar pijn doet, dan doe ik hem een beetje meer pijn... Denk daarbij aan the scene van Pulp Fiction en "Z". Where is Z" ... Z is dead.

Ik weet niet wat ik erger zal vinden, Jamal of een Belg…

• #158.254
Galen, je bent een afschuwelijk slechte moderator. Je brengt schade toe aan dit forum.
Ha yasmine, ik maakte een geintje. Het lijkt me natuurlijk niet echt verstandig als jullie twee gaan afspreken in een parkje. Het lijkt me evenmin bevorderlijk als jij Thomas gaat uitmaken voor een mietje en iets met dat ie afspreekt met vijfjarige kinderen in een kleedkamer, wtf? Ik zou het waarderen als jij (en Thomas trouwens ook) hierna niet verder op de man speel
En nu is het klaar Galen de slechte mod...

Bijlagen

• Screenshot_20220105-232928_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20220105-232928_WhatsApp.jpg
    13,6 KB · Weergaven: 53
  • #158.256
Ha yasmine, ik maakte een geintje. Het lijkt me natuurlijk niet echt verstandig als jullie twee gaan afspreken in een parkje. Het lijkt me evenmin bevorderlijk als jij Thomas gaat uitmaken voor een mietje en iets met dat ie afspreekt met vijfjarige kinderen in een kleedkamer, wtf? Ik zou het waarderen als jij (en Thomas trouwens ook) hierna niet verder op de man speelt.

Een zekere moderator is een afschuwelijk slechte moderator. Deze zekere moderator brengt schade toe aan dit forum.

wilde niet op de man spelen

• #158.258
Voor het eerst in m'n leven met de fiets gaan werken.
Voelt wel sportief aan zo met een elektrische fiets...

• #158.259
Terug
Naar boven