Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.262
  • #158.266
Ha yasmine, ik maakte een geintje. Het lijkt me natuurlijk niet echt verstandig als jullie twee gaan afspreken in een parkje. Het lijkt me evenmin bevorderlijk als jij Thomas gaat uitmaken voor een mietje en iets met dat ie afspreekt met vijfjarige kinderen in een kleedkamer, wtf? Ik zou het waarderen als jij (en Thomas trouwens ook) hierna niet verder op de man speelt.
Will do. Ik verwijder mijn laatste opmerking. Ik had trouwens gisteren iets teveel gedronken.

• #158.267
Een zekere moderator is een afschuwelijk slechte moderator. Deze zekere moderator brengt schade toe aan dit forum.

wilde niet op de man spelen
Had niks met zekerheid te maken. Een moderator moet modereren...en niet olie op het vuur gooien.
Zijn opmerking achteraf dat het maar een grapje was kon ik appreciëren. Ik heb dan ook mijn opmerkingen verwijderd.

• #158.269
Zag net een leuk extraatje op mn bankrekening staan van mijn ouders gekregen onverwacht. Omdat ik zo'n lieve jongen ben.

• #158.270
ETF's net 2,5% gedaald, dus kan mooi goedkoop nog wat bijkopen :D

• #158.271
Aandelen gisteren verkocht en vandaag flink gedaald. Op het perfecte moment verkocht dus :)

• #158.272
  • #158.277
  • Love
Waarderingen: Xrp
  • #158.278
Volgens mij is @th0maz ook wel aanhanger van liftocracy

Dan waren de sportscholen tenminste wel open :D

Terug
Naar boven