- Waardering
- 22.485
Zal niet snel gebeuren.Wacht maar met dat voldane gevoel tot de accu leeg is en je nog 50km tegen de wind in moet...
De fiets is vrij licht ontworpen en het werk is slechts 8km rijden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal niet snel gebeuren.Wacht maar met dat voldane gevoel tot de accu leeg is en je nog 50km tegen de wind in moet...
niet overdrijven man, das bijna een halve batterij, een flinke misschatting dus, waar is je bril?Wacht maar met dat voldane gevoel tot de accu leeg is en je nog 5km tegen de wind in moet...

Dan heb je toch geen elektrische fiets nodig?Zal niet snel gebeuren.
De fiets is vrij licht ontworpen en het werk is slechts 8km rijden.
Hier geen bril of elektrische fiets!!!niet overdrijven man, das bijna een halve batterij, een flinke misschatting dus, waar is je bril?
(tegen de wind in de brug op is wel een uitdaging dan, lekker lucht happen)
Jij trapt die motor kapot 😌
Will do. Ik verwijder mijn laatste opmerking. Ik had trouwens gisteren iets teveel gedronken.Ha yasmine, ik maakte een geintje. Het lijkt me natuurlijk niet echt verstandig als jullie twee gaan afspreken in een parkje. Het lijkt me evenmin bevorderlijk als jij Thomas gaat uitmaken voor een mietje en iets met dat ie afspreekt met vijfjarige kinderen in een kleedkamer, wtf? Ik zou het waarderen als jij (en Thomas trouwens ook) hierna niet verder op de man speelt.
Had niks met zekerheid te maken. Een moderator moet modereren...en niet olie op het vuur gooien.Een zekere moderator is een afschuwelijk slechte moderator. Deze zekere moderator brengt schade toe aan dit forum.
wilde niet op de man spelen
Kinderen en dronkaards spreken de waarheid.Will do. Ik verwijder mijn laatste opmerking. Ik had trouwens gisteren iets teveel gedronken.
Vind mijn racefiets veel fijner rijden, zelfs bij rustig toeren met mijn vriendin die dan op een elektrische fiets meegaat. Met moderne brede banden (28mm op 3 bar) is het ook nog eens comfortabeler.
Zijn er dan mensen die dit überhaupt echt nodig hebben?
Klopt.
Godver. M'n rijst kwam via m'n neus naar buiten en heel mijn laptop zit onder...Net geld ontvangen van een of andere bodybuilder die zn tanden wilde bleken.
Hij blijft me maar mailen tho![]()

Gelieve dan alleen kwalificeerbaar te zijn met <12% BF.Volgens mij is @th0maz ook wel aanhanger van liftocracy
Dan waren de sportscholen tenminste wel open![]()
Natuurlijk niet. Als je dan aan de macht bent sluit je de gyms, zodat je minder concurrentie hebt.