XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.682
Wat een loser, gaat hij besmet raken, hahahahahahahahahaha.
Screenshot_20220128-064225_WhatsApp.jpg

• #158.684
Krijg ik net een belletje van het uitzendbureau waarvoor ik nu werk. Dit zagen ze niet aankomen en als ik een vast contact zou krijgen wel zou willen blijven :rolleyes:

• #158.685
  • #158.686
Lekker bezig!

Laat de haters maar haten:

Ongevraagd advies: pensioen!?
haha ja heb ik een van de grote bazen ook even een steekje gegeven :P.
Ik werkte toen al 2 jaar bij dit bedrijf meerdere keren overgewerkt (zelfs met kerst en oud en nieuw) nooit ziek/te laat op corona na dan! :P
Doe mijn werk goed nooit een klacht gekregen in die tijd.

Kwam er een dame werken die het werk ook gewoon goed. Binnen 6 maand komt er een baas naar haar toe met de vraag of ze wel een vast contact wou want bij een ander bedrijf waren en vrouwen die dat niet wouden?
Natuurlijk wil ik dat wel zegt ze en ik geef haar ook geen ongelijk maar goed. In die 6 maand heeft ze 95% van de tijd geen dienst volgemaakt paar keer te laat etc etc.

Nou heb ik dat niet gemeld bij het uitzendbureau maar wel dat die baas haar zo even een contact heeft gegeven en iedereen in het bedrijf met zon gezicht keek
ops.meme_.nba_.jpg

Alhoewel dit wel de bedoeling was een vast contract te forceren ik toch liever ga nu :o
Zal woensdag wel op kantoor moeten komen

• #158.687
Ik werkte toen al 2 jaar bij dit bedrijf meerdere keren overgewerkt (zelfs met kerst en oud en nieuw) nooit ziek/te laat op corona na dan! :P

Kwam er een dame werken die het werk ook gewoon goed. Binnen 6 maand komt er een baas naar haar toe met de vraag of ze wel een vast contact wou want bij een ander bedrijf waren en vrouwen die dat niet wouden?
Natuurlijk wil ik dat wel zegt ze en ik geef haar ook geen ongelijk maar goed. In die 6 maand heeft ze 95% van de tijd geen dienst volgemaakt paar keer te laat etc etc.

Nou heb ik dat niet gemeld bij het uitzendbureau maar wel dat die baas haar zo even een contact heeft gegeven en iedereen in het bedrijf met zon gezicht keek
ops.meme_.nba_.jpg

Alhoewel dit wel de bedoeling was een vast contract te forceren ik toch liever ga nu :o
Heeft ze schaafplekken op haar knie?

• #158.689

ops.meme_.nba_.jpg

We zouden zo collega’s van elkaar kunnen zijn.

• #158.690
Vandaag weer voor de eerste keer in 2 maanden deadliften. Mn top set wordt wss 8x120kg maar maakt niet uit. Eindelijk weer:flexgrin:

• #158.696
Screenshot_20220128-171121_Chrome.jpg

Ik meld mij dus ziek ivm positief getest te zijn op kreuna krijg ik deze mail net 🤣
Ik moet dus elke dag bellen dat ik positief getest heb. Terwijl ik telefonisch contact gehad heb en mij heb ziek gemeld met corona 🤷

Screenshot_20220128-171032_Chrome.jpg

Inb4 pesten mij nu omdat ik hun ga verlaten 🤣

• #158.697
Screenshot_20220128-171121_Chrome.jpg

Ik meld mij dus ziek ivm positief getest te zijn op kreuna krijg ik deze mail net 🤣
Ik moet dus elke dag bellen dat ik positief getest heb. Terwijl ik telefonisch contact gehad heb en mij heb ziek gemeld met corona 🤷

Screenshot_20220128-171032_Chrome.jpg

Inb4 pesten mij nu omdat ik hun ga verlaten 🤣
InB4 stuur naar hun, niet geldig want niet aangetekend

• #158.699
Een leerlinge van 8 jaar die vorig jaar, door het gepest op een andere school, bijna uit het leven stapte. Ik kreeg dit berichtje. Haar mama zei me:" ik heb m'n verloren dochter terug".

Bijlagen

• 20220128_162236.jpg
    20220128_162236.jpg
    87,9 KB · Weergaven: 68
  • #158.700
Een leerlinge van 8 jaar die vorig jaar, door het gepest op een andere school, bijna uit het leven stapte. Ik kreeg dit berichtje. Haar mama zei me:" ik heb m'n verloren dochter terug".
Is soms moeilijk te begrijpen dat er op zo een jonge leeftijd al erg gepest word. Is niet OK maar als ouder ontzettend moeilijk iets tegen te doen lijkt me (buiten school veranderen en hopen dat het daar wel goed komt)

Terug
Naar boven