MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.662
  • #158.663
Inmiddels al je 3e chip?

• #158.664
Ah nice gratis airmiles.

:trollface:
Als je de barcode leest heb je het kaartnummer?
Maat serieus. Ik ben zo slecht met die zooi.
Ik heb pas sinds een paar jaar een smartphone, ik wou laatst de laptop opstarten, zocht nog naar een wereldbolletje om op internet te gaan. Serieus 5 min zoeken. Tot mn vriendin het juiste icoontje aanwees. Laatste keer achter een laptop of pc was letterlijk jaren geleden.
Loop liever buiten met mn verrekijker om vogels te spotten of met mn telescoop naar deepsky objecten speuren met een oude hemelkaart.
Met mn telefoon lukt me wel het eea, denk ik dan he🤣

• #158.665
Screenshot_20220127-123221_WhatsApp.jpg

:trollface:

• #158.666
Ik heb pas sinds een paar jaar een smartphone, ik wou laatst de laptop opstarten, zocht nog naar een wereldbolletje om op internet te gaan. Serieus 5 min zoeken. Tot mn vriendin het juiste icoontje aanwees. Laatste keer achter een laptop of pc was letterlijk jaren geleden.
Loop liever buiten met mn verrekijker om vogels te spotten of met mn telescoop naar deepsky objecten speuren met een oude hemelkaart.
Jij gebruikt je telefoon zeker ook zo
Screenshot_20220127-161114.jpg

• #158.667
Ja man, klopt nog echt ook😅

• #158.670
Ik weet nog niet eens wat airmiles zijn :dunno:

• #158.672
  • #158.673
Ja dat heb ik wel regelmatig voorbij zien komen op een aantal sites waar ik de weg wel goed kon vinden👌

• #158.675
Laatst bewerkt:
  • #158.676
Heerlijk wanneer de tijd voorbij vliegt op een drukke dag.

• #158.677
Nieuwe schoenen maken me 1.83, kan ermee leven.

Terug
Naar boven