AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.641
  • #158.642
  • #158.643
  • #158.644
  • #158.645
900k is niks, vergeleken met de 5 miljard die verdwenen is.

• #158.646
900k is niks, vergeleken met de 5 miljard die verdwenen is.
Het is nog minder dan de compensatie voor studenten in het mislukte stelsel:roflol:. Een beetje in verhouding plaatsen, die 900k is voor de leek veel geld maar voor een overheid valt het wel mee. Het idee was goed, maar succes om iedereen over te laten gaan op een nieuw en ander platform. Collega's van mij in het onderwijs kregen al haast een volledige meltdown toen de koffiemachines aangepast werden en de bediening nét wat anders is.

• #158.647
Het is nog minder dan de compensatie voor studenten in het mislukte stelsel:roflol:. Een beetje in verhouding plaatsen, die 900k is voor de leek veel geld maar voor een overheid valt het wel mee. Het idee was goed, maar succes om iedereen over te laten gaan op een nieuw en ander platform. Collega's van mij in het onderwijs kregen al haast een volledige meltdown toen de koffiemachines aangepast werden en de bediening nét wat anders is.
Ik zit met mijn werk in een aantal grote projecten waar alles digitaal gaat en digitaal gecontroleerd en goedgekeurd moet worden. (3D modellen van grote bouwwerken)
Sommigen kunnen echt net een vinkje in een programma zetten, laat staan het document bekijken en controleren. Ik kreeg gisteren nog een vraag via de telefoon of ik een linkje van de site door kon sturen waar hij de documenten kon inzien. Het project loopt al sinds mei 2021 :roflol:

• #158.648
Ik zit met mijn werk in een aantal grote projecten waar alles digitaal gaat en digitaal gecontroleerd en goedgekeurd moet worden. (3D modellen van grote bouwwerken)
Sommigen kunnen echt net een vinkje in een programma zetten, laat staan het document bekijken en controleren. Ik kreeg gisteren nog een vraag via de telefoon of ik een linkje van de site door kon sturen waar hij de documenten kon inzien. Het project loopt al sinds mei 2021 :roflol:
Herkenbaar:roflol:. Ik ben vaak op school of in de basic fit te vinden met onze buffe ICTer, als ik zijn verhalen soms hoor waar collega's allemaal mee naar hem stappen.. "Have you tried putting it off and on again?" is er niets bij.

• #158.649
📸
20220127_123822.jpg

Nu is het wel mooi geweest

• #158.651
Lekker airmiles sparen, gaat hard als je met de vrachtwagen ken tanken, 0 kosten en lekker sparen🤪

Laatst bewerkt:
  • #158.655
Ben echt niet gemaakt voor het digitale tijdperk🤣🤣

• #158.659
  • #158.660
Wist niet dat je met de barcode iets kon. Dacht modern te zijn en het kaartnummertje te wissen, maar onderschat al die Sherlocks op het internet

Terug
Naar boven