Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.701
Is soms moeilijk te begrijpen dat er op zo een jonge leeftijd al erg gepest word. Is niet OK maar als ouder ontzettend moeilijk iets tegen te doen lijkt me (buiten school veranderen en hopen dat het daar wel goed komt)
Mentale weerbaarheid kweken. Gepeste kinderen (of mensen in het algemeen) zijn gewoon notoire slachtoffers en zullen in elke omgeving gepest worden.

• #158.702
Is soms moeilijk te begrijpen dat er op zo een jonge leeftijd al erg gepest word. Is niet OK maar als ouder ontzettend moeilijk iets tegen te doen lijkt me (buiten school veranderen en hopen dat het daar wel goed komt)
Ik was vroeger ook een pestkop, al van vrij jongsaf :o

• #158.705
Ik werdt gepest omdat ik kapot dik was,, niet slim want in groep was ik al 170 en 80kg:flexgrin: Dus begon ik te meppen en hielp eigenlijk wel goed tegen pesten.
Ik vroeger niet echt gepest, maar wel geplaagd omdat ik dik was, daarom ook gaan fitnessen, niet slechter van geworden.

Jammer dat ik nu weer dik ben :fa:

• #158.706
Ik was vroeger ook een pestkop, al van vrij jongsaf :o
Ik herinner me dat ik op mijn zesde hoorde dat men het neefje van de nieuwe vriend van mijn ma aan het pesten was en toen heb ik de pesters geslagen tot ze huilden. Ik heb dit in het middelbaar ook gedaan. Geen idee waarom ik zo razend word als ik pesters zwakkere kinderen pijn zie doen

• #158.707
Mentale weerbaarheid kweken. Gepeste kinderen (of mensen in het algemeen) zijn gewoon notoire slachtoffers en zullen in elke omgeving gepest worden.
Klopt. Daar werken we in mijn klas iedere dag aan. En de kinderen in mijn klas weten dat ik heel erg teleurgesteld ben als ze iemand pesten en de klas doet het geweldig goed. Ik ben eigenlijk in niks erg goed...maar omgaan met kinderen....leraar zijn....papa zijn...dat doe ik als de beste...

• #158.708
  • #158.710
Ik vroeger niet echt gepest, maar wel geplaagd omdat ik dik was, daarom ook gaan fitnessen, niet slechter van geworden.

Haha maar nu kunnen we het bulken noemen.
Screenshot_20220121-191347_Instagram.jpg

• #158.711
Ik herinner me dat ik op mijn zesde hoorde dat men het neefje van de nieuwe vriend van mijn ma aan het pesten was en toen heb ik de pesters geslagen tot ze huilden. Ik heb dit in het middelbaar ook gedaan. Geen idee waarom ik zo razend word als ik pesters zwakkere kinderen pijn zie doen
Een meid die pestkoppen mept?drool:drool:drool: Wordt zelf ook altijd pissig als ze zwakkere kinderen pesten.

• #158.712

Ik was vroeger zo bang in de 1e klas dat ik mijn boterhammen op de wc at. Terwijl ik nu kijk naar die personen van toen kan ik ze nu opeten.

• #158.714
Ik was vroeger zo bang in de 1e klas dat ik mijn boterhammen op de wc at. Terwijl ik nu kijk naar die personen van toen kan ik ze nu opeten.
Gaat met veel dingen nog zo zijn, waar je op jonge leeftijd angsten/schrik van hebt, dat je uit die angst “groeit”
Imo is volwassen zijn 10x makkelijker als puber zijn

• #158.715
Gaat met veel dingen nog zo zijn, waar je op jonge leeftijd angsten/schrik van hebt, dat je uit die angst “groeit”
Imo is volwassen zijn 10x makkelijker als puber zijn
Ja ik zag laatst een foto van degene broodmager miss net 60kg bw🤣

• #158.716
Ja ik zag laatst een foto van degene broodmager miss net 60kg bw🤣
Dat was niet echt mijn punt :) grootste deel van de mensen geeft niet veel om gewicht en BB, vinden iemand mooi of niet mooi en That’s it. Focussen op gewicht, kracht, BF is iets uniek aan deze sport. De realiteit is dat 9/10 mensen het bitterweinig zegt

• #158.717

Dit soort posts

Niks tegen persoonlijke ontwikkeling en traden natuurlijk maar die hele "community" klinkt als een soort pyramid scheme waarbij je mensen moet binnenhalen.

en sorry bert, maar je bent echt niet geknipt voor dat hele verkooppraatje :o

Kifesh met deze 😂

Terug
Naar boven