- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
En nederlanders een renault clio in het rood. 😃Meestal is dat wel accuraat, Mercedes = Turk, alles wat in een Franse waggie rijdt Mocro.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nederlanders een renault clio in het rood. 😃Meestal is dat wel accuraat, Mercedes = Turk, alles wat in een Franse waggie rijdt Mocro.
Vrouw naar mn hart![]()
![]()
South Dakota governor signs 2022’s first trans athlete ban into law
Gov. Kristi Noem had previously issued executive orders banning trans girls and women from competing on female sports teams in the state.www.nbcnews.com
Daarom ook maar ff meegenomen in de screenshot

En dan is de clue dat ze zelf een transvrouw is?
Jij bent goeie jongen, die onderzoekers weten niks joh. Vooroordelen zijn juist goed, zo blijf je als vrouw tenminste in leven ipv met de verkeerde gozer gaan.Ik denk dat het aan de mentaliteit ligt. Maar uit onderzoek blijkt dan ook dat ik bevooroordeeld ben.
De niet-deugers zijn gelukkig een stuk ruimdenkender.De wethouder gaat er dus bij voorbaat al vanuit dat er sprake is van ongelijke behandeling en bevooroordeeldheid. Dit soort deugers hebben hun mening dus al klaar en gaan net zo lang door totdat er iets gevonden wordt dat ze zo kunnen draaien om hun achterlijke wokeheid te bevestigen.
Over bevooroordeeldheid gesproken..

De niet-deugers zijn het overgrote merendeel van de bevolking. Lastig om zo'n conclusie dan te trekken.De niet-deugers zijn gelukkig een stuk ruimdenkender.![]()
Denk je echt dat de deugers aanzienlijk hypocrieter en bevooroordeeld zijn dan de rest van de bevolking? Ze lopen er waarschijnlijk wat meer mee te koop.De niet-deugers zijn het overgrote merendeel van de bevolking. Lastig om zo'n conclusie dan te trekken.
Daarnaast gaat mijn post niet over ruimdenkendheid maar over de hypocrisie van de deugers. Ik heb nooit beweerd geen vooroordelen te hebben.
Hahaha wist niet dat je ook een hippie bent Meeuw... Peace Bro!
Haha je kan me vinden op die technofeestjes😛Hahaha wist niet dat je ook een hippie bent Meeuw... Peace Bro!
Ja.Denk je echt dat de deugers aanzienlijk hypocrieter en bevooroordeeld zijn dan de rest van de bevolking? Ze lopen er waarschijnlijk wat meer mee te koop.
Een goede been training. Toen ik uit de legpress machine stapte liep ik goed mank.
😆

Lopen=Cardio en cardio kills gains, noobTussen je setjes door van dat apparaat afkomen en een beetje wandelen voorkomt dat voor een groot deel.
In mijn beleving ook minder spierpijn en efficiëntere setjes. Alsof je de afvalstoffen een beetje uit de spiervezels wandelt. Geen idee of het zo werkt though..![]()

Ja, melkzuur toch?Tussen je setjes door van dat apparaat afkomen en een beetje wandelen voorkomt dat voor een groot deel.
In mijn beleving ook minder spierpijn en efficiëntere setjes. Alsof je de afvalstoffen een beetje uit de spiervezels wandelt. Geen idee of het zo werkt though..![]()
IkeaIemand tips voor het verbouwen van je keuken. Aka geld bespaar tips? ✔

IKEA keuken in Polen of Tsjechië kopen, scheelt aardig geld met NL en kwaliteit is hetzelfde.Iemand tips voor het verbouwen van je keuken. Aka geld bespaar tips? ✔