AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.902
Ik ben ook in Texas staande gehouden tijdens mijn road trip for breaking the speed limit van jaren geleden, probeer daar maar een grote bek op te zetten. Het was zo’n state trooper met zonnebril en een handkanon in zijn holster wat groter was dan zijn eigen handen.

• #158.903
1643963955469.png

Vrouw naar mn hart

• #158.906
Ik denk dat het aan de mentaliteit ligt. Maar uit onderzoek blijkt dan ook dat ik bevooroordeeld ben.
Jij bent goeie jongen, die onderzoekers weten niks joh. Vooroordelen zijn juist goed, zo blijf je als vrouw tenminste in leven ipv met de verkeerde gozer gaan.

• #158.907
Bespeur de ironie en ik schenk u een tientje.

• #158.908
De wethouder gaat er dus bij voorbaat al vanuit dat er sprake is van ongelijke behandeling en bevooroordeeldheid. Dit soort deugers hebben hun mening dus al klaar en gaan net zo lang door totdat er iets gevonden wordt dat ze zo kunnen draaien om hun achterlijke wokeheid te bevestigen.

Over bevooroordeeldheid gesproken..
De niet-deugers zijn gelukkig een stuk ruimdenkender. ;)

• #158.909
De niet-deugers zijn gelukkig een stuk ruimdenkender. ;)
De niet-deugers zijn het overgrote merendeel van de bevolking. Lastig om zo'n conclusie dan te trekken.

Daarnaast gaat mijn post niet over ruimdenkendheid maar over de hypocrisie van de deugers. Ik heb nooit beweerd geen vooroordelen te hebben.

• #158.910
De niet-deugers zijn het overgrote merendeel van de bevolking. Lastig om zo'n conclusie dan te trekken.

Daarnaast gaat mijn post niet over ruimdenkendheid maar over de hypocrisie van de deugers. Ik heb nooit beweerd geen vooroordelen te hebben.
Denk je echt dat de deugers aanzienlijk hypocrieter en bevooroordeeld zijn dan de rest van de bevolking? Ze lopen er waarschijnlijk wat meer mee te koop.

• #158.914
Een goede been training. Toen ik uit de legpress machine stapte liep ik goed mank.

😆

• #158.915
Een goede been training. Toen ik uit de legpress machine stapte liep ik goed mank.

😆

Tussen je setjes door van dat apparaat afkomen en een beetje wandelen voorkomt dat voor een groot deel. :thumbup:

In mijn beleving ook minder spierpijn en efficiëntere setjes. Alsof je de afvalstoffen een beetje uit de spiervezels wandelt. Geen idee of het zo werkt though.. :)

• #158.916
Tussen je setjes door van dat apparaat afkomen en een beetje wandelen voorkomt dat voor een groot deel. :thumbup:

In mijn beleving ook minder spierpijn en efficiëntere setjes. Alsof je de afvalstoffen een beetje uit de spiervezels wandelt. Geen idee of het zo werkt though.. :)
Lopen=Cardio en cardio kills gains, noob:trollface:

• #158.917

Ja, melkzuur toch?

• #158.918
Iemand tips voor het verbouwen van je keuken. Aka geld bespaar tips? ✔

Terug
Naar boven