MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.923
Tussen je setjes door van dat apparaat afkomen en een beetje wandelen voorkomt dat voor een groot deel. :thumbup:

In mijn beleving ook minder spierpijn en efficiëntere setjes. Alsof je de afvalstoffen een beetje uit de spiervezels wandelt. Geen idee of het zo werkt though.. :)
Bedankt voor de tip ga dit zeker is proberen.

Werd ook vet misselijk en duizelig op een gegeven moment. Had echt het gevoel alsof ik ging flauwvallen. Oren begonnen ook dicht te zitten enzo.

Volgende keer misschien iets rustiger aan doen en deze tip toepassen!

• #158.926
Ja maar is wel nodig ook om wat extra ruimte te creëren. In tegenstelling tot jou heb ik wel twee linker handen 😌
Ik heb er wel ooit eens een vriend mee geholpen, maar ik zou mijn eigen keuken niet plaatsen. Ikea heeft best wel nette keukens en het laten plaatsen is ook niet heel duur. Als je tevreden bent over je huidige indeling wat gas water en afvoer betreft zou ik het zo laten, dan hoeft er ook niets verlegd te worden.

• #158.927
Ik heb er wel ooit eens een vriend mee geholpen, maar ik zou mijn eigen keuken niet plaatsen. Ikea heeft best wel nette keukens en het laten plaatsen is ook niet heel duur. Als je tevreden bent over je huidige indeling wat gas water en afvoer betreft zou ik het zo laten, dan hoeft er ook niets verlegd te worden.
Nee ga ik ook niet doen 😅.
Picobello bv. Heb je man dr aan lopen hannisen 😅

• #158.928
Hahahahahahahahaha.

• #158.930
Als je groot bent heb je gewoon de privilege om te blijven duwen hoe vaak ze ook don’t touch me again zeggen.

• #158.931
Opzich lijkt het mij ook niet heel relaxed als ik op een terras zit en iemand begint mij te filmen. Die gast heel trouwens wel meer leuke filmpjes van mensen die compleet batshit gaan.

• #158.932
Donderdagmiddag UB training gedaan met m'n zus in Utrecht, ze wilde graag leren hoe ze beter haar bovenlichaam kon trainen en ze vindt het altijd super leuk nieuwe bewegingen en dergelijke te leren van me. Ze vroeg of ik extra focus kon leggen op schouders, borst en biceps.

Ze is vannacht 3x uit bed gemoeten om ibuprofen te pakken omdat ze wakker werd en niet kon slapen van de spierpijn. Ze krijgt haar jas niet aan of uit, haren niet gewassen en haar arm amper gebogen. Is natuurlijk niet echt de bedoeling en opzich wel logisch als je eigenlijk nooit echt een fatsoenlijke bovenlichaam training gedaan hebt.

Vind het ergens opzich wel een beetje grappig :roflol:

Ohhhja, wat ze vergeten was te vermelden is dat ze zometeen een volleybal wedstrijd heeft...

• #158.933
Donderdagmiddag UB training gedaan met m'n zus in Utrecht, ze wilde graag leren hoe ze beter haar bovenlichaam kon trainen en ze vindt het altijd super leuk nieuwe bewegingen en dergelijke te leren van me. Ze vroeg of ik extra focus kon leggen op schouders, borst en biceps.

Ze is vannacht 3x uit bed gemoeten om ibuprofen te pakken omdat ze wakker werd en niet kon slapen van de spierpijn. Ze krijgt haar jas niet aan of uit, haren niet gewassen en haar arm amper gebogen. Is natuurlijk niet echt de bedoeling en opzich wel logisch als je eigenlijk nooit echt een fatsoenlijke bovenlichaam training gedaan hebt.

Vind het ergens opzich wel een beetje grappig :roflol:

Ohhhja, wat ze vergeten was te vermelden is dat ze zometeen een volleybal wedstrijd heeft...
Voor haar wedstrijd ff goed warm douchen daarna warming up doen en gewoon niet zo aanstellen gvd

• #158.934
Voor haar wedstrijd ff goed warm douchen daarna warming up doen en gewoon niet zo aanstellen gvd
Precies, vertelde ik haar ook. Beetje goed water drinken, lekker warm douchen, warm blijven, iets meer tijd uittrekken voor warming-up en dan trekt dat tijdens zo'n wedstrijd wel weg.

• #158.935
Opzich lijkt het mij ook niet heel relaxed als ik op een terras zit en iemand begint mij te filmen. Die gast heel trouwens wel meer leuke filmpjes van mensen die compleet batshit gaan.
Heel simpel, je kan je ongenoegen ook op een normale manier uiten, dat je het niet op prijs stelt en liever hebt dat je niet wordt vastgelegd op film. Nu sta je op film als een idioot die zich toch wel kan beheersen, all it took was a giant coming around.

• #158.937
Eerste goud voor NL :1e:

• #158.940
day
Veel pep dan doen je het zelf

Als je de waterkraan tegelijkertijd als gaskraan wilt kunnen gebruiken,en de aansluiting van de gootsteen op je wc met een slang door de kamer.
De kastjes in 3 richtingen open kunnen.

Lijkt me prima idee🙊

Terug
Naar boven