AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.061
Ik dacht eerst ook dat Gremlin man en homo was toen ik haar over Tinder en mannen met gasmaskers zag schrijven, ze is dus een vrouw!!
Je bent niet de enige, heb ook lang gedacht dat het een vent was. Pren had dit ook al aangegeven.

• #159.064
Zware krachttraining bv. Toen ik tientallen jaren alleen aan duursport deed, begon ik op het laatst te overdrijven met mountainbiken en trainde 20 uur per week, inclusief duurtrainingen van 5 uur
Jij en overdrijven? ???

Je bent niet de enige, heb ook lang gedacht dat het een vent was. Pren had dit ook al aangegeven.
Heb ook liever dat jij dat blijft denken, engerd

• #159.065
@Zenzation ,hoe gaat het met appelsientje? Inmiddels hersteld van je catfish ervaring?

• #159.066

Gelukkig al mijn motivatie terug door the bloatloard. :eyebrow:

• #159.068

• #159.072
Die gast heeft ook hoog zelfspot gehalte, hij upload ook bewust de pogingen waar het misgaat, heb zijn kanaal echt zien groeien in het afgelopen jaar.

• #159.073
Pffff…

• #159.074
Zonder die trainingen kan je niet eens met de club training meedoen, laat staan aan wedstrijden. Het niveau ligt belachelijk hoog, er wordt doping gebruikt, personal trainers en zelfs electrostimulatie. Toen Bart Brentjens (olympisch kampioen) eens een clinic gaf, bleek hij langzamer te zijn dan de snellere clubleden.

• #159.075
ik zou echt niet met hem willen ruilen (want hij wordt niet oud, zijn hart zwemt in het vet, en een conditie van 0,0)
kwartje valt wel een keer, gaat hem echt veel moeite kosten pfff :o

• #159.076
ik zou echt niet met hem willen ruilen (want hij wordt niet oud, zijn hart zwemt in het vet, en een conditie van 0,0)
kwartje valt wel een keer, gaat hem echt veel moeite kosten pfff :o
Eerlijk is eerlijk hij heeft een goede boks conditie voor zijn gewicht maar in 't algemeen is t wel ruk:grinny:

• #159.077
Zonder die trainingen kan je niet eens met de club training meedoen, laat staan aan wedstrijden. Het niveau ligt belachelijk hoog, er wordt doping gebruikt, personal trainers en zelfs electrostimulatie. Toen Bart Brentjens (olympisch kampioen) eens een clinic gaf, bleek hij langzamer te zijn dan de snellere clubleden.
En waar zijn al die gouden medailles op de mtb dan.
Ik train ook maar met 80kg op de bp. Voor een medaille druk ik vast 100 en misschien zelfs nog 110 voor 1 rep.
Trainingen zijn geen wedstrijden en zeggen helemaal niets.

Terug
Naar boven