- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Je zit vol met zaad?Ik gister 11, voel me nog steeds een gebruikte condoom![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zit vol met zaad?Ik gister 11, voel me nog steeds een gebruikte condoom![]()
Ook 2 kapotte knietjes toevallig?Ik gister 11, voel me nog steeds een gebruikte condoom![]()
Hij heeft ook weer eens moeten werken.
Nee, maar we hebben wel sinds kort een powernap stoel.
Het amateur niveau bij wielrennen en mountainbiken is echt belachelijk hoog. Een prof die aan het afbouwen is moet vaak lossen op dat niveau.En waar zijn al die gouden medailles op de mtb dan.
Ik train ook maar met 80kg op de bp. Voor een medaille druk ik vast 100 en misschien zelfs nog 110 voor 1 rep.
Trainingen zijn geen wedstrijden en zeggen helemaal niets.
Kan ik makkelijk mee weet ik nu al 😌Het amateur niveau bij wielrennen en mountainbiken is echt belachelijk hoog. Een prof die aan het afbouwen is moet vaak lossen op dat niveau.
..........en gelijk weer in quarantaine

Was het maar zo’n feest, omdat het verzuim zo hoog is heeft de werkgever zijn eigen regels losgelaten en gelden die van het RIVM.
En het verzuim is zo hoog door het RIVM 🙊Was het maar zo’n feest, omdat het verzuim zo hoog is heeft de werkgever zijn eigen regels losgelaten en gelden die van het RIVM.
De eigen regels waren een stuk strenger. Het is niet allemaal corona gerelateerd, maar 50% van de afdeling zit ziek thuis of zit in quarantaine.
Altijd goed, Will Smithpersoneel met corona werkt ook (gewoon door) in het ziekenhuis
( I am a legend, anno 2035 met Will Smit, vanavond op TV)
Beter dan dat ziekenhuis personeel.
Zenzation?