MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.121
Ja, dit. Maar juist daarom zou ik thuiswerken echt niets vinden. Veel te veel afleiding. Even een wasje tussendoor, even eten maken, en binnen de kortste keren krijg ik thuis dan minder gedaan, denk ik 😬
Voor je het weet loop je in de jumbo met je pyjama aan 😌

• #159.122
Voor je het weet loop je in de jumbo met je pyjama aan 😌
7E8CDEA6-0697-48F8-8538-80F59A136B87.jpeg

• #159.132
Ja zoiets wou ik ook visgraat. Maar de kosten zijn aanzienlijk meer. Wat was jullie reden om voor pvc te gaan?
Net iets zachter landen voor de baby als hij valt, vloerverwarming eronder laten leggen ook. Kan 15/20 jaar mee zonder onderhoud.
Kwa kosten deze vloer 45 vierkante meter, met wc erbij en hoge plinten 8 cm hoog en het leggen was 25 mijer totaal.

• #159.134
Ja, dit. Maar juist daarom zou ik thuiswerken echt niets vinden. Veel te veel afleiding. Even een wasje tussendoor, even eten maken, en binnen de kortste keren krijg ik thuis dan minder gedaan, denk ik 😬
Je moet ook niet te hard werken. Ik heb gewoon X taken die ik op een dag moet doen en of ik die nou om 16:00 of 22:00 afrond maakt niks uit. Tussendoor beetje eten maken, kapper, fappen, stofzuigen. Leef de leef.
Wij hebben dit laten leggen.
Mooi vloertje man!

• #159.135
Ik werk ook voor geld, niet om vrienden te maken. Maar thuiswerken zou ik niet trekken. Is ook niet mogelijk met mijn huidige werk trouwens.

Ieder zijn ding.
Ik denk dat jij er anders over zou denken als jij 4-5 dagen in de week met dezelfde mensen 8 uur per dag in een kantoor moet doorbrengen. Die shit is voor niemand gezond. De meeste mensen die ik erover sprak denken er hetzelfde over.

De enige mensen die er anders over dachten waren of mensen die van hun vrouw en/of kinderen wilde ontsnappen. Of mensen die buiten hun werk om geen sociale contacten hadden.

• #159.136
Ik denk dat jij er anders over zou denken als jij 4-5 dagen in de week met dezelfde mensen 8 uur per dag in een kantoor moet doorbrengen. Die shit is voor niemand gezond. De meeste mensen die ik erover sprak denken er hetzelfde over.

De enige mensen die er anders over dachten waren of mensen die van hun vrouw en/of kinderen wilde ontsnappen. Of mensen die buiten hun werk om geen sociale contacten hadden.
Een kantoornbaan is niks voor mij.

• #159.137
Ik denk dat jij er anders over zou denken als jij 4-5 dagen in de week met dezelfde mensen 8 uur per dag in een kantoor moet doorbrengen.
Ligt echt aan je collega's, ik had toentertijd als ICT'er 1 leeftijdsgenoot en dat was echt gewoon een mattie van me geworden door werk
Iemand die precies hetzelfde denkt als jij over alles is wel fijn
Maar meeste (oudere) mensen zijn gewoon fucking cringe, fake en slijmen bij iemand met hogere functie

• #159.138
Een kantoornbaan is niks voor mij.
Ook niet voor mij. Maar tegenwoordig ontkom je er bijna niet aan als je een beetje een normaal leven wilt leiden. Of je moet een of ander succesvol bedrijf runnen. Of wellicht een fysieke kut job die niemand wilt doen en je daarom allerlei extra toeslagen krijgt.

Iemand die precies hetzelfde denkt als jij over alles is wel fijn
Bestaan die?

• #159.139
  • #159.140

Eens, hoe tof mijn collega's ook zijn. Je kiest ze niet zelf uit. En zelfs als je ze zelf aanneemt doe je dat niet omdat je vrienden wilt worden, maar omdat ze kunnen doen wat de bedoeling is. (hopelijk). Maar inderdaad, die shit is voor niemand gezond.

Ik werkte voor corona altijd al 1 dag thuis. En ik doe mijn best om dat minstens 2 dagen te blijven doen na corona. Alleen maar thuis werken is wel saai, ik ga me vervelen, dus af en toe naar kantoor of ergens anders heen vind ik wel leuk.

Wat ik nog leuker vind is reizen voor werk, wel fucking vermoeiend. Vaak met nieuwe, andere mensen, zoeken beetje leuke hotels uit en dingen om te doen in vrije tijd daar.

Terug
Naar boven