Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.381
Je kan het niet vinden omdat het niet zo is. Wüst is de meest succesvolle Nederlandse olympiër ooit na haar gouden medaille op de 1500 meter. Schouten is de meest succesvolle Nederlandse olympiër op de Winterspelen.

Schouten heeft die laatste gouden medaille nog maar net een paar uur geleden gewonnen, de aandacht voor die prestatie is er al en zal nog wel groter worden. Ik weet niet of je ‘t gezien hebt vanmorgen, maar er was in elk geval op televisie alle aandacht en lof voor.
Oh ja tuurlijk, ireen en irene

• #159.382
Vooraf was er inderdaad minder aandacht voor de Spelen, tijdens de Spelen zeker niet. Het is echt de hele dag raak op de NOS en Eurosport. Zelfs sporten als curling en langlaufen enzo waar in het verleden echt nul aandacht voor was begin ik nu interessant te vinden omdat t zo veel uitgezonden wordt en ook uitgelegd wordt hoe de sport precies werkt en wat er voor verhalen achter de sporters zitten.

Ik denk dat de media vooral zelf ook minder de focus hebben gelegd op die medaillespiegel en meer op de verhalen van individuele sporters.
De interviews en achtergrondinfo waren minder zakelijk denk ik en meer gericht op de menselijke kant van de sporters. Kon ook makkelijker natuurlijk omdat de hele familie in Nederland zat wegens corona en dus aan kon schuiven aan de talkshowtafels. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat studio peking en al die andere praatprogramma’s dan op een gegeven moment ook wel weer een beetje beu was omdat die wel weer heel erg op het sentimentele aspect gingen zitten met de melkboer van de trainer van de buurman van Ireen die haar wel eens op schaatsen had gezien toen ze zeven was.
Maar ik vind zelf over t algemeen de verhalen achter een sporter en hoe een sporter tot een bepaalde prestatie is gekomen - of juist niet, als het misgaat - interessanter dan hoeveel medailles er wel of niet gehaald moeten worden.
Arnold en zijn vader waren ooit nationaal kampioen bij curling. Toen ik dat las dacht ik eerst aan curlen.

• #159.383
maxresdefault (1).jpg

• #159.384
Ja dat dacht ik dus ook, @XXL Nutrition op jullie website staat inderdaad 0kcal? Foutje?
Dat blijft een eeuwige discussie. officieel gezien levert het geen kcal omdat het geen gehele eiwitten zijn. Dus tel je het officieel niet. In de praktijk is het 4kcal per gram aminozuur. Vroeger hadden we dat zo op alle verpakkingen. Waren het niet dat geen enkele van onze concurrenten dat deden, die vermelden 0 of een laag getal. We kregen daar heel veel vragen over en verkochten daarom ook veel minder. Dus ervoor gekozen hetzelfde te doen als de rest omdat we ons anders in onze eigen voeten schieten. Of roomser als de paus zijn

Laatst bewerkt:
  • #159.385
Dat blijft een eeuwige discussie. officieel gezien levert het geen kcal omdat het geen gehele eiwitten zijn. Dus tel je het officieel niet. In de praktijk is het 4kcal per gram aminozuur. Vroeger hadden we dat zo op alle verpakkingen. Waren het niet dat geen enkele van onze concurrenten dat deden, die vermelden 0 of een laag getal. We krijgen daar heel veel vragen over en verkochten daarom ook veel minder. Dus ervoor gekozen hetzelfde te doen als de rest omdat we ons anders in onze eigen voeten schieten. Of roomser als de paus zijn
Duidelijk thanks!

• #159.386
Aankomende week kcal op 3300. Kan steeds meer etendrool:
Ben benieuwd op hoeveel kcal ik ziek van eten word.

• #159.387
Screenshot_2022-02-20-11-05-02-205_com.google.android.gm.jpg

Hihi

• #159.391
Mis jij de ski erg en air bike ook zo in dat plaatje? :D
Hiervoor misschien:

• #159.396
Nou, you can’t outtrain a bad diet. Interessant artikel, niet helemaal zonder controverse

Link

• #159.397
Echt heerlijk 8,5u geslapen in bed vannacht. Laatste 4 nachten steeds maar 5-6 uur kunnen maken omdat ik mocht slapen op de bank omdat de hond de hele tijd aan het blaffen was omdat ie die stormen eng vond.

Doe 't met liefde voor hem. Maar wat meer slapen is toch ook wel lekker :)

Terug
Naar boven