Je moet je hand ook niet tussen de deur doen manZwelling gezakt, kan ze weer lichtelijk bewegen.
Vanavond is kijken wat ik kan doen kwa oefeningen.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet je hand ook niet tussen de deur doen manZwelling gezakt, kan ze weer lichtelijk bewegen.
![]()
Weekje rust kan geen kwaad. Je hebt maar 1 paar handen.Zwelling gezakt, kan ze weer lichtelijk bewegen.
![]()
ik wou een flauwe grap maken over 126 kg , ik doe het nietEindelijk is de korst van mijn wond op mijn scheen af! Kan na 2 maanden weer mezelf een hernia deadliften!!! Eindelijk nog wat goed nieuws vandaag.
Is @Onit Tegenwoordig zo zwaar?ik wou een flauwe grap maken over 126 kg , ik doe het niet
Voor veel mensen is dit wel de realiteit…..Eindelijk is de korst van mijn wond op mijn scheen af! Kan na 2 maanden weer mezelf een hernia deadliften!!! Eindelijk nog wat goed nieuws vandaag.
Zwaarste wat ik deed was idd 5x5 127,5 niets mis mee vooral niet omdat het nog makkelijk ging ookik wou een flauwe grap maken over 126 kg , ik doe het niet

Beter gewoon zware rackpulls doen 🥸
Heb nooit lang achter elkaar onderlichaam kunnen trainen door blessures.. wie houdt er nou niet van chronische ziektesZwaarste wat ik deed was idd 5x5 127,5 niets mis mee vooral niet omdat het nog makkelijk ging ook![]()

Was het maar een deur, tussen truck en container gekomen terwijl ik bezig was. Kon op de laatste fractie terugtrekken, daarom mn vel eraf, anders had ik serieus maar 3 vingers gehad. 4 ton ijzer .
Weekje rust kan geen kwaad. Je hebt maar 1 paar handen.
Doe gewoon stdl bbHeb nooit lang achter elkaar onderlichaam kunnen trainen door blessures.. wie houdt er nou niet van chronische ziektes![]()
Zou heel blij zijn als ik jou wasWas het maar een deur, tussen truck en container gekomen terwijl ik bezig was. Kon op de laatste fractie terugtrekken, daarom mn vel eraf, anders had ik serieus maar 3 vingers gehad. 4 ton ijzer .
Puur door reactievermogen dat het bij dit bleef😑.
Weekje ff rust is juist goeie, hoe ironisch het ook is dat ik dit zegJa ga vandaag ook niks doen bij nader inzien.
De verloren gains prikken we straks wel weer bij🤠

Ik deed/doe idd RDL's. Maar deadlifts blijven anders.
Stdl? Ken de stiff legged. Staggered stance. Maar een stdl zegt me niks.
Was het maar een deur, tussen truck en container gekomen terwijl ik bezig was. Kon op de laatste fractie terugtrekken, daarom mn vel eraf, anders had ik serieus maar 3 vingers gehad. 4 ton ijzer .
Puur door reactievermogen dat het bij dit bleef😑.
Ja ga vandaag ook niks doen bij nader inzien.
De verloren gains prikken we straks wel weer bij🤠
De STDlift krijg je als je ongeluk heb. Gelukkig krijg je het niet van pringles bussenStdl? Ken de stiff legged. Staggered stance. Maar een stdl zegt me niks.

Ja dat is hem stiff legged deadliftStdl? Ken de stiff legged. Staggered stance. Maar een stdl zegt me niks.
Ik doe 100kg 4x8 heerlijkIk deed/doe idd RDL's. Maar deadlifts blijven anders.
Ja effe week ziektewet . Rij volgende week wel beetje met collegas mee. Elke dag thuis is ook niks.Aii heftig, fijn dat dat niet het geval is geweest.
Dan maar wat rustiger aan en gewoon veilig werken.
Wil even de cliche gooien: Je hebt maar 1 paar handen en 10 vingers.
Beterschap !!
Ik doe nu 5x10 met 77,5kg. Normaal doe ik dat na deadlifts. Ik ben zelfs fan van 10-12 voor de mind muscle connection.
Ik superset het trouwens met weighted chins. Brutal combo.Ik doe nu 5x10 met 77,5kg. Normaal doe ik dat na deadlifts. Ik ben zelfs fan van 10-12 voor de mind muscle connection.