- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Netjes manIk doe nu 5x10 met 77,5kg. Normaal doe ik dat na deadlifts. Ik ben zelfs fan van 10-12 voor de mind muscle connection.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes manIk doe nu 5x10 met 77,5kg. Normaal doe ik dat na deadlifts. Ik ben zelfs fan van 10-12 voor de mind muscle connection.
Ja effe week ziektewet . Rij volgende week wel beetje met collegas mee. Elke dag thuis is ook niks.
Dus maar met dit project begonnen, in het kader van: rustig aan.😇

www.instagram.com
Lachen gieren brullen met jou

Neen, eigenlijk niet.
Had ik het tegen jou?
IP Ban.
Ach nee joh. Wat een amateur! Sanca zou dit op één been doen. Of rolschaatsen. En dan nog zou hij de vingers in zijn neus kunnen stoppen!@Sanca Saxon ben jij dit
![]()
Mikey Mac O'Brien on Instagram: "Almost there 👍 #100k #almost #gym #lifting #athlete #strength"
405K likes, 2,061 comments - mikeymaybeme on February 7, 2022: "Almost there 👍 #100k #almost #gym #lifting #athlete #strength".www.instagram.com
Weliswaar zouden die vingers mogelijk niet meer aan z'n hand vastzitten, maar toch.Ach nee joh. Wat een amateur! Sanca zou dit op één been doen. Of rolschaatsen. En dan nog zou hij de vingers in zijn neus kunnen stoppen!
Dat linkt wel als sanca ja 😆Ach nee joh. Wat een amateur! Sanca zou dit op één been doen. Of rolschaatsen. En dan nog zou hij de vingers in zijn neus kunnen stoppen!
+ kat met 1 oog + chuckie pop op de achtergrondAch nee joh. Wat een amateur! Sanca zou dit op één been doen. Of rolschaatsen. En dan nog zou hij de vingers in zijn neus kunnen stoppen!
Zo waar ja

ik kan er ook wel een leuk volgend kuurtje mee doen
Ik ook wel ook wel 50 kuurtjesik kan er ook wel een leuk volgend kuurtje mee doen
heb je het beter voor elkaar dan ik haha

Heee vriendje