MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.441
Ik ergerde me daar zo aan dat ik het horloge s avonds af doe.

• #159.442
Fijn dat het wielrennen weer begonnen is, goed voor het herstel, bankhangen :D

• #159.443
Lekker gemountainbiked sinds jaren geleden , voelde goed keer wat anders dan op de weg fietsen ik denk dat ik nu elke week wel door het bos ga fietsen nieuwe routes rijden :D

• #159.444
Waar gaat wat mis? Jij neemt deze stats serieus? 🤣🤣🤣
Die stats kloppen geen hol van, volgens mijn horloge haal ik mijn diepe slaap ook bijna nooit. Als dat echt het geval was geweest dan denk ik niet dat ik zo fit op zou staan als dat ik gemiddeld doe.

Zelfs de tijden waarop je bent gaan slapen en bent opgestaan kloppen regelmatig niet.
Dacht dat ze best nauwkeurig zijn tegenwoordig. Iig dat ding van mij toen ik er over had gelezen. Wanneer ik het idee had amper diepe slaap gehad te hebben, kwam dat aardig nauw overeen. Ook de tijden kloppen bij mij best aardig. Alleen 's nachts wakker worden heeft die niet altijd goed door.

• #159.445
Eergister laatste werkdag gehad, nu een maand vakantie. En m'n lease auto voor een prikkie over kunnen nemen, dus hoef geen zoektocht meer te doen op Marktplaats.

• #159.452
Onze nieuwe leidinggevende is bekend, afgaande op zijn LinkedIn is hij nog minder gekwalificeerd dan de vorige. :roflol:
Ligt aan de sector maar een dik gevulde CV of LinkedIn profiel zegt niks over diegene zijn skills uiteraard. Ik heb nooit echt iets op linkedin gedaan behalve mensen accepteren en heb nu 175 connecties. Gister erop gezet dat ik een andere baan heb. Een stuk of twintig likes maar blijkbaar 800+ keer bekeken. :thinking:
1646011002183.png

Ga hem wel wat up to date proberen te houden voor toekomstig netwerk eventueel, zit toch nog aardig wat volk op.

Heb een maandje gratis premium gekregen en kan dus zien wie m'n profiel bekijkt. In de week nadat ik ontslag heb genomen ineens stuk of 20 lui waar ik geen connectie mee heb en die allemaal bij het moederbedrijf werken (waar ik werkte zijn we destijds 51/49% overgenomen door grotere toko). :roflol:

• #159.453
Talentje
Net een week 2 jaar. Hij lijkt er echt gevoel voor te hebben, ga volgende week maar een fiets halen voor hem. En mss na de zomer op de crossmotor( junior crossmotor) samen met pa de crossbaan op💪
In eerste instantie voor de fun, maar je weet nooit waar het eindigt.

Had gister mn 3 900ccs buiten staan. Gek klom via de stepjes het zadel op, is nog niet echt de bedoeling kerel...

• #159.454
Ligt aan de sector maar een dik gevulde CV of LinkedIn profiel zegt niks over diegene zijn skills uiteraard. Ik heb nooit echt iets op linkedin gedaan behalve mensen accepteren en heb nu 175 connecties. Gister erop gezet dat ik een andere baan heb. Een stuk of twintig likes maar blijkbaar 800+ keer bekeken. :thinking:
1646011002183.png

Ga hem wel wat up to date proberen te houden voor toekomstig netwerk eventueel, zit toch nog aardig wat volk op.

Heb een maandje gratis premium gekregen en kan dus zien wie m'n profiel bekijkt. In de week nadat ik ontslag heb genomen ineens stuk of 20 lui waar ik geen connectie mee heb en die allemaal bij het moederbedrijf werken (waar ik werkte zijn we destijds 51/49% overgenomen door grotere toko). :roflol:
Je hebt natuurlijk gelijk, maar sinds een jaar hebben we een nieuwe engineer in dienst die vrij snel de vaste vervanger werd van onze leidinggevende. Die heeft ook gesolliciteerd, maar hij stelde te veel eisen kwa salaris en inspraak.
De persoon die het is geworden heeft geen ervaring in onze tak van de chemie, is lager opgeleid dan de helft van ons, is jonger dan 80% van ons, heeft nooit ergens langer dan 3 jaar gewerkt en heeft nog nooit in een bedrijf gewerkt waar 24/7 bezetting noodzakelijk is.

Maar het bedrijf is er zelf schuldig aan. Iedereen die er 15 jaar of langer werkt gaat er niet of nauwelijks financieel op vooruit als ze die functie zouden willen vervullen. De geschikte personen die wel willen overstappen komen daardoor ook niet bij ons terecht.

Laatst bewerkt:
  • #159.455
Je hebt natuurlijk gelijk, maar sinds een jaar hebben we een nieuwe engineer in dienst die vrij snel de vaste vervanger werd van onze leidinggevende. Die heeft ook gesolliciteerd, maar hij stelde te veel eisen kwa salaris en inspraak.
De persoon die het is geworden heeft geen ervaring in onze tak van de chemie, is lager opgeleid dan de helft van ons, is jonger dan 80% van ons, heeft nooit ergens langer dan 3 jaar gewerkt en heeft nog nooit in een bedrijf gewerkt waar 24/7 bezetting noodzakelijk is.

Maar het bedrijf is er zelf schuldig aan. Iedereen die er 15 jaar of langer werkt gaat er niet of nauwelijks financieel op vooruit als ze die functie zouden willen vervullen. De geschikte personen die wel willen overstappen komen daardoor ook niet bij ons terecht.
Klinkt als het onderwijs waar de enige stap die een goede docent kan doen is conrector of rector worden en dan minxer onderwijs geven en hopen dat hij geschikt is voor een managerrol.

• #159.457

Aparte constructie. Koppige bazen of micro-managers die ondankds dsat iedereen nee zegt toch gaan voor de goedkoopste optie.

Ben benieuwd hoe het gaat.

Terug
Naar boven