Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.461
Klinkt als het onderwijs waar de enige stap die een goede docent kan doen is conrector of rector worden en dan minxer onderwijs geven en hopen dat hij geschikt is voor een managerrol.

Aparte constructie. Koppige bazen of micro-managers die ondankds dsat iedereen nee zegt toch gaan voor de goedkoopste optie.

Ben benieuwd hoe het gaat.
Tsja er zijn in de loop der jaren wat overnames en fusies geweest waardoor het loongebouw er nu heel anders uitziet en bij elke wijziging werd het oude personeel gecomponeerd met allerlei regelingen en toeslagen. Een aantal daarvan raak je kwijt als je een andere functie gaat bekleden dus veelal ga je er dan op achteruit.

Als wij gewoon ons werk kunnen blijven doen zoals altijd komt het allemaal wel goed.

Laatst bewerkt:
  • #159.463
Talentje
Net een week 2 jaar. Hij lijkt er echt gevoel voor te hebben, ga volgende week maar een fiets halen voor hem. En mss na de zomer op de crossmotor( junior crossmotor) samen met pa de crossbaan op💪
In eerste instantie voor de fun, maar je weet nooit waar het eindigt.

Had gister mn 3 900ccs buiten staan. Gek klom via de stepjes het zadel op, is nog niet echt de bedoeling kerel...
Aardje naar zijn vaartje

• #159.469
  • #159.474
Gastje in de sportschool die op een super lieve zenuwachtige manier vroeg of ik zijn coach wilde zijn. In tijden niet zoiets schattigs meegemaakt. Dacht dat ik even helemaal weg smolt.

• #159.477
  • #159.479
Zwelling gezakt, kan ze weer lichtelijk bewegen.
Vanavond is kijken wat ik kan doen kwa oefeningen.

20220303_074738.jpg

• #159.480
Eindelijk is de korst van mijn wond op mijn scheen af! Kan na 2 maanden weer mezelf een hernia deadliften!!! Eindelijk nog wat goed nieuws vandaag.

Terug
Naar boven