- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Goed bezig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig.

Je bent wat je eetNormaal zit ik alleen met mijn pannenkoeken er al boven.![]()
.Een goed mens.
Jij bent kannibaal?
Ik ben wat ik eet

Aan de glutes te zien zijn hier zeker wel wat heren die dit kunnen![]()
Mannen, als jullie ook willen strijden voor de titel 'vrouw van het jaar', dit is jullie tijdperk! Pak je kans!![]()

Eerst enorm verhogen om dan een beetje te verlagen en dan zeggen ze dat ze toegevingen hebben gedaanVoor iedereen die aan de grens met België woont:
![]()
België verlaagt accijns: benzine en diesel veel goedkoper
Vanaf zaterdag is tanken in België een stuk goedkoper. De Belgische overheid heeft de accijnzen verlaagd om de brandstofkosten wat te drukken.www.nu.nl
Vanaf zaterdag is tanken in België een stuk goedkoper. De Belgische overheid heeft de accijnzen verlaagd om de brandstofkosten wat te drukken.
Door de maatregel daalt de prijs aan de pomp met 17,5 eurocent per liter diesel of benzine. De gemiddelde landelijke adviesprijs voor een liter E10-benzine (Euro95) staat vanaf zaterdag in België daardoor op 1,776 euro, terwijl die voor diesel 1,904 is.
Ter vergelijking, in Nederland is de gemiddelde landelijke adviesprijs voor een liter benzine 2,425 euro, die voor een liter diesel 2,295 euro.

Haha, ja. Genoeg jaloersmakende billen hierAan de glutes te zien zijn hier zeker wel wat heren die dit kunnen![]()
Jup eerst was diesel goedkoper in Valkenswaard tegenover Hamont, en benzine duurder in Valkenswaard. Momenteel zijn beiden goedkoper hier in Hamont (be). Heel goed te merken aan de ellendig lange rij HollandersVoor iedereen die aan de grens met België woont:
![]()
België verlaagt accijns: benzine en diesel veel goedkoper
Vanaf zaterdag is tanken in België een stuk goedkoper. De Belgische overheid heeft de accijnzen verlaagd om de brandstofkosten wat te drukken.www.nu.nl
Vanaf zaterdag is tanken in België een stuk goedkoper. De Belgische overheid heeft de accijnzen verlaagd om de brandstofkosten wat te drukken.
Door de maatregel daalt de prijs aan de pomp met 17,5 eurocent per liter diesel of benzine. De gemiddelde landelijke adviesprijs voor een liter E10-benzine (Euro95) staat vanaf zaterdag in België daardoor op 1,776 euro, terwijl die voor diesel 1,904 is.
Ter vergelijking, in Nederland is de gemiddelde landelijke adviesprijs voor een liter benzine 2,425 euro, die voor een liter diesel 2,295 euro.
Als natty met 13% vp ben ik het hier mee eens. Echt zonde van mn glutes

Meehh beter haze als je toch bezig bent.Camera beetje viesEerste keer White Widow, schijnt goed te zijn.
![]()
OG kush was altijd m'n go-to. Doe je wel helemaal niks meer, de kast is op magische wijze helemaal leeg de dag erna, je bent ongelofelijk bloated maar hebt wel geslapen als een roosje.