AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.961
Ik kan ook koken
20220323_093126.jpg
:trollface:
Als je ooit zit te denken aan een carriëre switch, met zulke skills heb ik nog wel een plekje voor je in de keuken.

• #159.967
Soms human soms orc

Neeman ben sinds kort begonnen als zzp’er en probeer minimaal 2000 in een week te pakken. Deze maand dus 7x12 uurs diensten maarja ik kan tijdens mijn dienst een powernap doen. Er is niemand in het pand en ik moet perse mezelf vermaken

23 euro als zzp is niet heel hoog lijkt mij.

• #159.973
En nog een berg belasting betalen.

Maar als je de uren makkelijk kan maken is het wel eenvoudig verdiend inderdaad.
Geen idee of dat uurtarief inclusief of exclusief btw is, maar dat scheelt ook nog een hoop :p.

En vergeet je reservering voor vakanties, pensioen, ziekte, arbeidsongeschiktheid, etc etc niet.

Desondanks zal hij er flink wat aan overhouden, maar 8k per maand is wat rooskleurig ingeschat :).

En alles wat @ak hieronder zegt.

• #159.974
Iedereen praat over geld, maar dat je partner elke avond/nacht alleen is/slaapt lijkt me ook niet bepaald ideaal. Zou het zelf niet kunnen iig, laat staan 7 dagen pw werken.

• #159.976
Iedereen praat over geld, maar dat je partner elke avond/nacht alleen is/slaapt lijkt me ook niet bepaald ideaal. Zou het zelf niet kunnen iig, laat staan 7 dagen pw werken.
Als jij er nooit bent betekent het niet automatisch dat je partner alleen slaapt :p

• #159.977
t*ring wat een geld :roflol:
Waarom niet gewoon een echte? Je hebt zo te zien licht daar.

Een Yucca is een makkelijke goedkope plant die relatief lastig dood te maken is, belangrijkste is niet te veel water geven. (Zie links op foto)

20220219_115240.jpg

Leek mij relatief veel werk voor iets wat in no time dood is, maar nooit onderzoek naar gedaan tbh.
Bij ikea hebben ze ook nep en is een stuk goedkoper.
Viel tegen, kleintjes waren cheap. Maar hoge aardig prijzig.
Zo'n yucca van meter hoog kost je misschien twee tientjes. Kheb er ook 1.
Ken ik niet, zal eens checken.

Terug
Naar boven