MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.944
Klinkt bekent, Ook even 12 uur diensten gewerkt bij asielcentra hier rond 3-4 uur 's nachts elks een uurtje slapen afwisselend met de collega. Als ze een beetje stil waren tenminste, de meeste lieten hun kinderen gewoon de hele nacht op, ook al moesten ze de volgende ochtend naar school.
Zie je ook meteen welke culturen er niet deugen. In elke asielcentrum maandelijks wel een verkrachting, of mishandeling met zware letsels.
Oorlogsvluchtelingen nooit last mee, sociaal-ecnomische vluchtenling altijd.

• #159.946
Klinkt bekent, Ook even 12 uur diensten gewerkt bij asielcentra hier rond 3-4 uur 's nachts elks een uurtje slapen afwisselend met de collega. Als ze een beetje stil waren tenminste, de meeste lieten hun kinderen gewoon de hele nacht op, ook al moesten ze de volgende ochtend naar school.
Zie je ook meteen welke culturen er niet deugen. In elke asielcentrum maandelijks wel een verkrachting, of mishandeling met zware letsels.
Oorlogsvluchtelingen nooit last mee, sociaal-ecnomische vluchtenling altijd.
Hier zijn alleen vluchtelingen uit oekraine. Ik ben ook geroosterd in een nieuwe asielzoekerscentrum in hilversum voor vluchtelingen uit oekraine. Zijn voornamelijk gezinnen.

En ja met een collega kun je natuurlijk rouleren om te slapen. Laatst sliep ik van 00:00-03:00 en collega 03:00-06:00

• #159.947
  • #159.948
Het zou maar eens moeten gebeuren terwijl de bewaker ligt te pitten.
Daarom zie je ook dat er altijd 1 iemand alert is. + bij ons was er ook een begeleider extra aanwezig in de nacht. Het werd ook al aangegeven dat de shifturen ondraagelijk waren: 9 tot 9. Wat niet te snappen was aangezien er ook gewoon 6 tot 6 van gemaakt kon worden.
Dit kan ook alleen maar in een gesloten instelling,omdat er afdelingen worden afgesloten met de nacht. Bij een open instelling is er veel meer controle.

• #159.949
Watn weertje ff schoonmaken
Nog ff loungeset uitzoeken en ik kan mooi binnen zitten met de airco aan😁

20220326_111911.jpg

• #159.950
Nog maar 14 weken dan is het zomer, nog maximaal 28x pull.
Make it work...Let's go !

• #159.956
  • #159.959
Klinkt aantrekkelijk, maar als je €23 per uur krijgt als zzp’er vind ik dat vrij weinig voor nachtelijke 12 uurs diensten.
Varieert tussen de 23 en 30. 23€ voor niets doen vind ik goed. Heb ook diensten waar ik 27€ voor krijg en 30€

Terug
Naar boven