AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.981
Geen idee of dat uurtarief inclusief of exclusief btw is, maar dat scheelt ook nog een hoop :p.

En vergeet je reservering voor vakanties, pensioen, ziekte, arbeidsongeschiktheid, etc etc niet.

Desondanks zal hij er flink wat aan overhouden, maar 8k per maand is wat rooskleurig ingeschat :)
Als zzp’er krijgt hij dat.

• #159.984
t*ring wat een geld :roflol:
Waarom niet gewoon een echte? Je hebt zo te zien licht daar.

Een Yucca is een makkelijke goedkope plant die relatief lastig dood te maken is, belangrijkste is niet te veel water geven. (Zie links op foto)

20220219_115240.jpg

Nog meer suggesties voor zo iets groots? Heb een pot van ~23cm staan. Zit nu een kokospalm in, maar dat ding heeft het niet best gedaan deze winter.

• #159.985
Geen idee of dat uurtarief inclusief of exclusief btw is, maar dat scheelt ook nog een hoop :p.

En vergeet je reservering voor vakanties, pensioen, ziekte, arbeidsongeschiktheid, etc etc niet.

Desondanks zal hij er flink wat aan overhouden, maar 8k per maand is wat rooskleurig ingeschat :).

En alles wat @ak hieronder zegt.
Puur om ff 6 maand of jaartje zo te doen kan wel ja

En met zijn aas gebruik haalt hij zijn pensioen niet 😝

• #159.988

Desondanks zal hij er flink wat aan overhouden, maar 8k per maand is wat rooskleurig ingeschat :).

En alles wat @ak hieronder zegt.
Gemiddeld zit ik op 25 excl btw. Een hoop diensten die ik krijg is 27,- excl btw. omdat ik hier letterlijk geen reet hoef te doen is het 23€. EN ik ben toch aan het sparen
Iedereen praat over geld, maar dat je partner elke avond/nacht alleen is/slaapt lijkt me ook niet bepaald ideaal. Zou het zelf niet kunnen iig, laat staan 7 dagen pw werken.
Heb gewoon een fuckbuddy dus geen stress.
Ja dat is wel veel maar goed ik neem aan dat hij dit geen jaren gaat doen.
Voor nu wel ben jong.

Laatst bewerkt:
  • #159.989
Voor 8k p/m hoef ik ook niet verzekerd te worden :roflol: Zoveel werken no thanks tho, zou het niet kunnen. Vind 32 uur mooie middenweg.

• #159.990
Ik verdien liever meer dan dat voor het aantal uren van een normale werkweek. :trollface:

• #159.991
Leek mij relatief veel werk voor iets wat in no time dood is, maar nooit onderzoek naar gedaan tbh.
Mwa, als je zo'n soort plant neemt als ik stuurde is het letterlijk een kweste van af en toe een groot glas watad in de pot omkiepen, afhangkelijk van het weer en temperatuur. Als het koud is maximaal elke maand, als het piek zomer is tot maybe 2x per week at worst. Hoe groter de plant hoe minder nou het komt.

Nog meer suggesties voor zo iets groots? Heb een pot van ~23cm staan. Zit nu een kokospalm in, maar dat ding heeft het niet best gedaan deze winter.

Monstera is een classic go to die redelijk makkelijk in leven te houden is.

Hangt vooral ook af wat voor huis/plek je hebt. Monstera moet wel periodes van redelijk wat indirecte of directe(niet te fel) zon hebben.

Wat is de reden dat he Kokospalm dood is?

• #159.995
Mwa, als je zo'n soort plant neemt als ik stuurde is het letterlijk een kweste van af en toe een groot glas watad in de pot omkiepen, afhangkelijk van het weer en temperatuur. Als het koud is maximaal elke maand, als het piek zomer is tot maybe 2x per week at worst. Hoe groter de plant hoe minder nou het komt.

Monstera is een classic go to die redelijk makkelijk in leven te houden is.

Hangt vooral ook af wat voor huis/plek je hebt. Monstera moet wel periodes van redelijk wat indirecte of directe(niet te fel) zon hebben.

Wat is de reden dat he Kokospalm dood is?
Denk gebrek aan zonlicht, heb hier sowieso alleen in de ochtend direct licht, gordijnen zijn ook wel vaak dicht als ik weg ben (2-3 dagen in de week).

Weet trouwens niet of ie echt dood is, maar t ziet er in ieder geval niet meer levendig uit :roflol:

• #159.997
Wie roept er nou 8k. Eind april zit ik op 10436 excl btw
Als je 12 uur per dag betaald krijgt voor 23 euro per uur is dat 276 euro per dag. Zeg dat je alle dagen werkt dus 31x276 is 8556 euro per maand. En dan ben je dus letterlijk nooit een dag vrij. Mij niet gezien.

Terug
Naar boven