ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik moet werken ik kom niet dat had ik al doorgegeven of nja ik had sowieso een andere datum gekozen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet werken ik kom niet dat had ik al doorgegeven of nja ik had sowieso een andere datum gekozen.
Yep, vroegah... loon en fooi als de verdubbelaar erbij op. Valley parking deden we er ook bij, 25 gulden per auto, voor dure auto s stallen, voor ons.
Waarom zou je fooi geven? Hij doet zijn werk en krijgt daar geld voor.Yep, vroegah... loon en fooi als de verdubbelaar erbij op. Valley parking deden we er ook bij, 25 gulden per auto, voor dure auto s stallen, voor ons.
Ik denk dat die mensen niet keken op 25 gulden.Waarom zou je fooi geven? Hij doet zijn werk en krijgt daar geld voor.

Snap het wel dat mensen zijn auto stallen als ze ergens heen gaan. Tegenwoordig is het blijkbaar normaal dat je de deur van je lease wagen open ramt tegen een andere wagen. En mensen maken er ook een sport van om zo dicht mogelijk langs een ander te parkeren dat je onderhand je buik moet inhouden met uitstappen.Yep, vroegah... loon en fooi als de verdubbelaar erbij op. Valley parking deden we er ook bij, 25 gulden per auto, voor dure auto s stallen, voor ons.
Gaat er niet om of je het kan betalen. Die mensen worden dus onderbetaaldtdtdttd.Ik denk dat die mensen niet keken op 25 gulden.
Anderen kopen hun populariteit.
Anderen denken dat het wisselgeld is, 3x fooi geven en vriendelijke zijn, dan de vierde keer denken dat ze met sportschoenen naar binnen mogen, of het voordeel krijgen bij een opstootje.
Ik ben ook een hele slechte fooi gever![]()
Vrouwen van het kamp zijn op latere leeftijd dik of zwanger dus je moet sowieso een beetje ruim parkerenSnap het wel dat mensen zijn auto stallen als ze ergens heen gaan. Tegenwoordig is het blijkbaar normaal dat je de deur van je lease wagen open ramt tegen een andere wagen. En mensen maken er ook een sport van om zo dicht mogelijk langs een ander te parkeren dat je onderhand je buik moet inhouden met uitstappen.

Congrats!!
Kifesh?Bedrijf betaald wekelijks uit zo ben ik elkeweek 2000 rijker
kwerk 7 dagen Gemiddeld 86 uur per week. 12 uurs diensten
Dat tikt wel lekker aan jakwerk 7 dagen Gemiddeld 86 uur per week. 12 uurs diensten
Damn lijp man, hoe vaak train je per week?kwerk 7 dagen Gemiddeld 86 uur per week. 12 uurs diensten
Leuk leven, ben jaloers.kwerk 7 dagen Gemiddeld 86 uur per week. 12 uurs diensten
Bedrijf betaald wekelijks uit zo ben ik elkeweek 2000 rijker
Als zzp'er betaal je niet per uur dus maakt niet veel uit. In loondienst moet je dit niet doen nee.
Bedrijf betaald wekelijks uit zo ben ik elkeweek 2000 rijker
Vergeet je belasting er niet vanaf te trekken, verzekeringen, reserves voor vakantie, ziekte etc, zo t*fus veel uren werken voor een paar centen. Klinkt altijd mooier dan het daadwerkelijk is.kwerk 7 dagen Gemiddeld 86 uur per week. 12 uurs diensten

Vergeet je belasting er niet vanaf te trekken, verzekeringen, reserves voor vakantie, ziekte etc, zo t*fus veel uren werken voor een paar centen. Klinkt altijd mooier dan het daadwerkelijk is.![]()