Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.044
Waarom zou je fooi geven? Hij doet zijn werk en krijgt daar geld voor.
Ik denk dat die mensen niet keken op 25 gulden.
Anderen kopen hun populariteit.
Anderen denken dat het wisselgeld is, 3x fooi geven en vriendelijke zijn, dan de vierde keer denken dat ze met sportschoenen naar binnen mogen, of het voordeel krijgen bij een opstootje.
Ik ben ook een hele slechte fooi gever :D

• #160.045
Yep, vroegah... loon en fooi als de verdubbelaar erbij op. Valley parking deden we er ook bij, 25 gulden per auto, voor dure auto s stallen, voor ons.
Snap het wel dat mensen zijn auto stallen als ze ergens heen gaan. Tegenwoordig is het blijkbaar normaal dat je de deur van je lease wagen open ramt tegen een andere wagen. En mensen maken er ook een sport van om zo dicht mogelijk langs een ander te parkeren dat je onderhand je buik moet inhouden met uitstappen.

• #160.046
Ik denk dat die mensen niet keken op 25 gulden.
Anderen kopen hun populariteit.
Anderen denken dat het wisselgeld is, 3x fooi geven en vriendelijke zijn, dan de vierde keer denken dat ze met sportschoenen naar binnen mogen, of het voordeel krijgen bij een opstootje.
Ik ben ook een hele slechte fooi gever :D
Gaat er niet om of je het kan betalen. Die mensen worden dus onderbetaaldtdtdttd.

• #160.047
Vast contract in de pocket

Will Smith GIF by SAG Awards

• #160.048
Snap het wel dat mensen zijn auto stallen als ze ergens heen gaan. Tegenwoordig is het blijkbaar normaal dat je de deur van je lease wagen open ramt tegen een andere wagen. En mensen maken er ook een sport van om zo dicht mogelijk langs een ander te parkeren dat je onderhand je buik moet inhouden met uitstappen.
Vrouwen van het kamp zijn op latere leeftijd dik of zwanger dus je moet sowieso een beetje ruim parkeren:P

• #160.058
Belasting dienst zal wel blij met jou zijn.
Als zzp'er betaal je niet per uur dus maakt niet veel uit. In loondienst moet je dit niet doen nee.

Kvind 2k per week bij 86 uur niet heel veel. Zelfs als kok zou ik dan al 15k per maand verdienen.. (40 per uur).

• #160.059
  • #160.060
Vergeet je belasting er niet vanaf te trekken, verzekeringen, reserves voor vakantie, ziekte etc, zo t*fus veel uren werken voor een paar centen. Klinkt altijd mooier dan het daadwerkelijk is. :emo:

+ pensioen. Idd klinkt heel leuk maar als je alles goed wil indekken voor later en onvoorziene omstandigheden ben je zo weer paar 1000 minder verder

Terug
Naar boven