MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.341
Haha je kan veel van mij leren.
Haha, leren hoe het niet moet?

dat je niet alles hoeft aan te passen en blij moet zijn met wie je bent. ✌🏼 Zelfacceptatie heb flinke stappen gemaakt qua mentaal
Coping mechanisme noemen ze dat.

Maar goed, als je er zo over denkt. Waarom doe je dan moeite om iets te doen aan je lichaam. Waarom accepteer je dan gewoon je ongetrainde lichaam niet? Waarom ga je elke dag onder de douche en accepteer je niet gewoon dat je stinkt? Waarom ga je naar de kapper en accepteer je gewoon je natuurlijke kapsel niet? etc. etc. Just be yourself bro. 👍

• #160.343

Maar goed, als je er zo over denkt. Waarom doe je dan moeite om iets te doen aan je lichaam. Waarom accepteer je dan gewoon je ongetrainde lichaam niet? Waarom ga je elke dag onder de douche en accepteer je niet gewoon dat je stinkt? Waarom ga je naar de kapper en accepteer je gewoon je natuurlijke kapsel niet? etc. etc. Just be yourself bro. 👍
Vind cosmetische shit echt onzin als je echt flaporen hebt oke of als je echt mega lelijk bent. Ik ben blij met mijzelf dat is wat telt toch

Laatst bewerkt:
  • #160.346
1. Ik zie er beter uit dan jij er ooit uit zal zien
2. Ik heb baardgroei
3. Ik ben geen maagd

Thank you, come again.
Haha dat is jou mening ik vind jou fysiek echt shit vooral voor iemand die roid. Op je profielfoto zie je er gwn uit als iemand die te dik is en veel traint.

1. Dat is jou mening
2. Ik ben nog jong
3. Ik ben geen maagd

• #160.347
Haha dat is jou mening ik vind jou fysiek echt shit vooral voor iemand die roid. Op je profielfoto zie je er gwn uit als iemand die te dik is en veel traint.

1. Dat is jou mening
2. Ik ben nog jong
3. Ik ben geen maagd
Baard groei is genetics, ik scheer mn smoel al sinds ik 12 ben. Vind dat niet echt een flex want het is klote om elke 3 dagen te moeten scheren:splat:

• #160.349
Bij mij begint het langzaam te komen zonder middeltjes
Ik vind dat minoxidil spul wel ziek maar ben sowieso nog te jong om dat te gaan gebruiken. Heb eigenlijk overal wel baard groei maar op een paar plekken weer net niet. Kan wel een mocro nek baard groeien:cool:

• #160.350
Half blok valt eruit. Mooi rustig middagje 🤭

• #160.351
  • #160.352
1500 voor buitenkant huis Schilder is toch wel een nette prijs? @azerate beunhaas

• #160.353
Je snapt dat je dat zelf niet objectief kunt beoordelen? lol. Als iedereen zichzelf zo zag als hij/zij daadwerkelijk is, dan waren er dagelijks veel meer zelfmoorden.

Hoogstwaarschijnlijk weer te veel 2pac geluisterd.
Nee ik probeer gewoon positief te blijven en mezelf te ontwikkelen

• #160.354
Nee ik probeer gewoon positief te blijven en mezelf te ontwikkelen
Dat is ook een goede instelling, maar je moet wel realistisch blijven in dat opzicht. Nu ben je hopelijk aan het trollen, of gewoon delusional af.

Als je een Tinder account aanmaakt en je hebt geen degelijke matches en/of geen degelijke vrouw kijkt langer naar jou dan 2 seconden, dan ben je gewoon fucking lelijk. Dat is helaas de harde realiteit. Kan er helaas niet meer van maken.

• #160.355

Alsof dopinggebruik en implantaten uitingen zijn van een gezonde geest.

• #160.356
Vind cosmetische shit echt onzin als je echt flaporen hebt oke of als je echt mega lelijk bent. Ik ben blij met mijzelf dat is wat telt toch
Gast je bent de DYEL versie van Dave Tate. Beter laat je gewoon je waanbeelden voor je want niemand trapt hier in.

• #160.358
Komt er op neer dat hij slechts derde was bij de bankdrukwedstrijd in de sportschool van de voorzitter van de NBBF, nadat deze wedstrijd op het laatste moment veranderd was van bodybuilding -> powerlifting, omdat het iedereen duidelijk was dat hij de bodybuildingwedstrijd ging winnen.

• #160.360
Terug
Naar boven