AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.321
20220412_173916.jpg
Zijn wij nu allemaal geband ?
Of heeft hij zichzelf geband ?

• #160.326
Wekker vergeten te zetten, word pas na meer dan 1,5 uur wakker 🤣

Niemand die gebeld heeft om te vragen wat er is oid.
Prachtig🤣
Hahahaha. Ook ooit gehad. In de middag in de wagen gaan liggen op bed. Van 16:00 tot 20:00u liggen pitten. 16 gemiste telefoontjes. Planning over de zeik. Wel heerlijk geslapen :roflol: Zelfs gewoon betaald gekregen :D

• #160.328
Hahahaha. Ook ooit gehad. In de middag in de wagen gaan liggen op bed. Van 16:00 tot 20:00u liggen pitten. 16 gemiste telefoontjes. Planning over de zeik. Wel heerlijk geslapen :roflol: Zelfs gewoon betaald gekregen :D

Hahah prachtig!🤪

Maar wij hebben geen planners, we hebben weggevers( zo noemen we ze )zoeken wat bakken in de buurt bij elkaar en alstublieft. Zo hebben we weleens met 3 autos bij 1 klant gestaan voor 3 containers terwijl de stort 10 min rijden is. Had makkelijk 1 auto gekund. Kijken nergens naar🤣

• #160.329
  • #160.333
''PRIMA".lol

Die boormachine is bij jou niet voldoende hoor. Ik zat bij jou meer aan een gezichtstransplantatie te denken.
Haha je kan veel van mij leren. Dat je niet alles hoeft aan te passen en blij moet zijn met wie je bent. ✌🏼 Zelfacceptatie heb flinke stappen gemaakt qua mentaal. Moet er niet aan denken om zoals jou te leven continu onder het mes

• #160.336
Ik reageer op iedereen als ik dat wil
Met alle respect, maar dat zie ik anders.

Het is wel minder dan voorheen, maar je bent redelijk makkelijk uit de tent te lokken of op de kast te krijgen. Vooral het een keer niet reageren of iets laten gaan is weleens moeilijk voor je.

Geeft ook niet, komt wel.

• #160.338
Met alle respect, maar dat zie ik anders.

Het is wel minder dan voorheen, maar je bent redelijk makkelijk uit de tent te lokken of op de kast te krijgen. Vooral het een keer niet reageren of iets laten gaan is weleens moeilijk voor je.

Geeft ook niet, komt wel.
Beter dan uit de kast te lokken of op een tent te krijgen.

Terug
Naar boven