- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Zijn wij nu allemaal geband ?
Of heeft hij zichzelf geband ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn wij nu allemaal geband ?
Alleen jullie omdat jullie een stelletje hufters zijn.Zijn wij nu allemaal geband ?
Of heeft hij zichzelf geband ?
Nog te gaan: het grijze haar, het oorhaar en de bril.
Hahahaha. Ook ooit gehad. In de middag in de wagen gaan liggen op bed. Van 16:00 tot 20:00u liggen pitten. 16 gemiste telefoontjes. Planning over de zeik. Wel heerlijk geslapenWekker vergeten te zetten, word pas na meer dan 1,5 uur wakker 🤣
Niemand die gebeld heeft om te vragen wat er is oid.
Prachtig🤣
Zelfs gewoon betaald gekregen 
Wat is er gebleekt dan? Tanden zijn nog steeds focking geel en lelijk.
Hahahaha. Ook ooit gehad. In de middag in de wagen gaan liggen op bed. Van 16:00 tot 20:00u liggen pitten. 16 gemiste telefoontjes. Planning over de zeik. Wel heerlijk geslapenZelfs gewoon betaald gekregen
![]()
Nee joh mag je niks zeggen op thomas?
Haha je kan veel van mij leren. Dat je niet alles hoeft aan te passen en blij moet zijn met wie je bent. ✌🏼 Zelfacceptatie heb flinke stappen gemaakt qua mentaal. Moet er niet aan denken om zoals jou te leven continu onder het mes''PRIMA".lol
Die boormachine is bij jou niet voldoende hoor. Ik zat bij jou meer aan een gezichtstransplantatie te denken.
Natuurlijk mag dat wel. Maar beter pak je de zwakkere. Zo doet @Steks dat ook altijd
Ik reageer op iedereen als ik dat wilNatuurlijk mag dat wel. Maar beter pak je de zwakkere. Zo doet @Steks dat ook altijd
Met alle respect, maar dat zie ik anders.
Jij kan dat niet nee.Natuurlijk mag dat wel. Maar beter pak je de zwakkere. Zo doet @Steks dat ook altijd
Beter dan uit de kast te lokken of op een tent te krijgen.Met alle respect, maar dat zie ik anders.
Het is wel minder dan voorheen, maar je bent redelijk makkelijk uit de tent te lokken of op de kast te krijgen. Vooral het een keer niet reageren of iets laten gaan is weleens moeilijk voor je.
Geeft ook niet, komt wel.
Lijkt me heel sterk dat hij een zwakker iemand vindt dan zichzelf.Natuurlijk mag dat wel. Maar beter pak je de zwakkere. Zo doet @Steks dat ook altijd