Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Het totaal ongetrainde debiele zoontje dan hè.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het totaal ongetrainde debiele zoontje dan hè.
Jij komt ook nog terug van een koude kermis met je verwachtingen van wat roids met iemand doenHaha dat is jou mening ik vind jou fysiek echt shit vooral voor iemand die roid.
Doet me helemaal niks was een post van een tijdje terug. Ben enorm gegroeid maakt me niet uit wat voor negatieve dingen jullie zeggen. @Sterling heeft altijd een grote bek kom maar een keer op een meeting 👍🏼
Je bent niet gegroeid maar gewoon bipolair. Ga nou nog maar eens naar je therapeut, want een bipolaire stoornis is tegenwoordig echt prima te behandelen.Doet me helemaal niks was een post van een tijdje terug. Ben enorm gegroeid maakt me niet uit wat voor negatieve dingen jullie zeggen. @Sterling heeft altijd een grote bek kom maar een keer op een meeting 👍🏼
Ik geloof ook wel dat je een goede gast bent in real life maar online profileer je je echt behoorlijk irrationeel en incapabel :’)Doet me helemaal niks was een post van een tijdje terug. Ben enorm gegroeid maakt me niet uit wat voor negatieve dingen jullie zeggen. @Sterling heeft altijd een grote bek kom maar een keer op een meeting 👍🏼
Wat is er mis met Dave Tate?Gast je bent de DYEL versie van Dave Tate. Beter laat je gewoon je waanbeelden voor je want niemand trapt hier in.
Kom maar eens op een meet jonge. Hier heb je een grote bek.Je bent niet gegroeid maar gewoon bipolair. Ga nou nog maar eens naar je therapeut, want een bipolaire stoornis is tegenwoordig echt prima te behandelen.
En je denkt dat je IRL zo intimiderend bent dat dat daar anders is?Kom maar eens op een meet jonge. Hier heb je een grote bek.

Meeuw against the world. Meeuw is troublesome.Je snapt dat je dat zelf niet objectief kunt beoordelen? lol. Als iedereen zichzelf zo zag als hij/zij daadwerkelijk is, dan waren er dagelijks veel meer zelfmoorden.
Hoogstwaarschijnlijk weer te veel 2pac geluisterd.
Winnaar krijg potje pre workout.Wie leent z’n achtertuin uit voor een DBB hood fight
Wil gewoon even zien wat voor gozer hier achter zit. Plaatst zelf nooit iets en een grote bek over iemand anders. Als je een man bent kom je op een meet en zeg je het in mijn gezichtEn je denkt dat je IRL zo intimiderend bent dat dat daar anders is?
Inb4 hij heeft MMA ervaring
Thug life baby
Dan past hij toch prima tussen de rest?Ik geloof ook wel dat je een goede gast bent in real life maar online profileer je je echt behoorlijk irrationeel en incapabel :’)
InWie leent z’n achtertuin uit voor een DBB hood fight
Je bent toch niet vergeten dat je niet zo lang geleden mij uit je log gebanned hebt omdat je je zo beledigd voelde. IRL heb ik je waarschijnlijk binnen twee minuten aan het janken gemaakt dus het lijkt me beter als ik niet kom.Wil gewoon even zien wat voor gozer hier achter zit. Plaatst zelf nooit iets en een grote bek over iemand anders. Als je een man bent kom je op een meet en zeg je het in mijn gezicht

DBB hoodfights gala.Wie leent z’n achtertuin uit voor een DBB hood fight
Als jij de bbq verzorgd ben ik sowieso in, de rest is bijzaakDBB hoodfights gala.
4 fights
Tussen het 2e en 3e gevecht een uur pauze met een compleet verzorgde bbq en drankjes.
€35 pp.
Met als mysteryguest Kameel en Nattymark.