AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.361
Het totaal ongetrainde debiele zoontje dan hè.
Dave-Tate-Headshot.jpg

• #160.364
Doet me helemaal niks was een post van een tijdje terug. Ben enorm gegroeid maakt me niet uit wat voor negatieve dingen jullie zeggen. @Sterling heeft altijd een grote bek kom maar een keer op een meeting 👍🏼
Je bent niet gegroeid maar gewoon bipolair. Ga nou nog maar eens naar je therapeut, want een bipolaire stoornis is tegenwoordig echt prima te behandelen.

• #160.365
Doet me helemaal niks was een post van een tijdje terug. Ben enorm gegroeid maakt me niet uit wat voor negatieve dingen jullie zeggen. @Sterling heeft altijd een grote bek kom maar een keer op een meeting 👍🏼
Ik geloof ook wel dat je een goede gast bent in real life maar online profileer je je echt behoorlijk irrationeel en incapabel :’)

• #160.366
Meeuw heeft meer gekeerd en is meer gegroeid dan ik in de afgelopen 10 jaar.

Alleen qua kilo's win ik het

• #160.368
  • #160.369
Ja de meet is het nieuwe parkje.

• #160.374
En je denkt dat je IRL zo intimiderend bent dat dat daar anders is?:emo:

Inb4 hij heeft MMA ervaring
Wil gewoon even zien wat voor gozer hier achter zit. Plaatst zelf nooit iets en een grote bek over iemand anders. Als je een man bent kom je op een meet en zeg je het in mijn gezicht

• #160.378
Wil gewoon even zien wat voor gozer hier achter zit. Plaatst zelf nooit iets en een grote bek over iemand anders. Als je een man bent kom je op een meet en zeg je het in mijn gezicht
Je bent toch niet vergeten dat je niet zo lang geleden mij uit je log gebanned hebt omdat je je zo beledigd voelde. IRL heb ik je waarschijnlijk binnen twee minuten aan het janken gemaakt dus het lijkt me beter als ik niet kom.
Ik kom alleen op de voorwaarde dat je die topicban ongedaan maakt zodat ik weer lekker kan trollen. :trollface:

• #160.379
Wie leent z’n achtertuin uit voor een DBB hood fight
DBB hoodfights gala.

4 fights
Tussen het 2e en 3e gevecht een uur pauze met een compleet verzorgde bbq en drankjes.
€35 pp.

Met als mysteryguest Kameel en Nattymark.

De locatie spreekt natuurlijk voor zich.

Laatst bewerkt:
  • #160.380
Terug
Naar boven