Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Hoe kom je daar nou weer bij joh gekkie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kom je daar nou weer bij joh gekkie?
Ik ben droger dan jij, groter dan jij, langer dan jij. Kom maar terug discussieren als je 20kg gecut heb en daarna 50kg massa bent aangekomen.Haha dat is jou mening ik vind jou fysiek echt shit vooral voor iemand die roid. Op je profielfoto zie je er gwn uit als iemand die te dik is en veel traint.
1. Dat is jou mening
2. Ik ben nog jong
3. Ik ben geen maagd
Ik ben natty heIk ben droger dan jij, groter dan jij, langer dan jij. Kom maar terug discussieren als je 20kg gecut heb en daarna 50kg massa bent aangekomen.
Wiens schuld is dat

Wie de beste methamfetamine kan maken?
Challenge accepted.
Kijk en dit dislike je ook weer maar in de spoiler wens ik hem toch succes. @Sanca Saxon is maar net wat je wilt lezen 😌Hahahaha hij stopt ermee. @imnewhere 😛
maar hoop wel dat je er uiteindelijk uitkomt en wat extra gewicht pakt man. 👊
Ja, daarom juist. Dat moet je ook niet doen hé!Kijk en dit dislike je ook weer maar in de spoiler wens ik hem toch succes. @Sanca Saxon is maar net wat je wilt lezen 😌
Ja ik heb dus wel een groot hart

Tis niet dat een spuit je opeens +50kg gaat geven eeey
Heftig! Toch wel een ernstige aandoening, een vergroot hart!
+ een klompvoetje 😔Heftig! Toch wel een ernstige aandoening, een vergroot hart!
Oh? Das vast niet je enige chromosoomafwijking?

Nee dat weet je best
Bellse parese.Maar gelukkig ziet die verstrooide seniele kop van jou er wel gezond uit. Had je ook een TIA toen je pic maakte? Dat zou die kop namelijk wel beter verklaren.
Die spoiler had ik niet meegekregen, excuus.Kijk en dit dislike je ook weer maar in de spoiler wens ik hem toch succes. @Sanca Saxon is maar net wat je wilt lezen 😌
Dat klopt maar is echt dollen ipv dat ik het meen 😅Die spoiler had ik niet meegekregen, excuus.
Maar het valt me wel op dat je hem de laatste dagen erg pest, maar ik lees het misschien verkeerd.