Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.441
Die coba tempel met dat touw. Heb die excursie ook gedaan maar gruwelijk warm in die jungle. En die onderwater grotten zijn weer gruwelijk koud, maar ook erg spectaculair.
Ja juist coba. Mijn vrouw flikkerde halverwege bijna naar beneden.
Wel echt heerlijk gehad daar.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #160.442
Geen idee wat er gaande is, maar nu ik cruise groeien mijn armen even hard door. 46 cm koud vanmorgen

• #160.444
  • #160.445
En ook nog eens een arm met weinig vet erop, ik tegenstelling tot mij. Die van mij heeft nauwelijks vorm dus de arm van @Schwarzeneggertje ziet er 10 maal indrukwekkender uit.
Ok, als jij de confrontatie opzoekt. Mijn armen hebben, ondanks het vet, inderdaad meer vorm. Ik heb een dikke biceps en een dikke triceps, ondanks dat ik nauwelijks train en natural ben en ook nog eens 61. Ik heb jouw natural foto's ook gezien en je weet wel wat ik daarover zou kunnen zeggen. Massa zonder vorm is een probleem van de moderne bodybuilders.

• #160.446
Ok, als jij de confrontatie opzoekt. Mijn armen hebben, ondanks het vet, inderdaad meer vorm. Ik heb een dikke biceps en een dikke triceps, ondanks dat ik nauwelijks train en natural ben en ook nog eens 61. Ik heb jouw natural foto's ook gezien en je weet wel wat ik daarover zou kunnen zeggen. Massa zonder vorm is een probleem van de moderne bodybuilders.
Je verwoordt het nog beter dan ik al zei.

• #160.447
En gelul zonder inhoud is een probleem van seniele bejaarden.

• #160.449
Met alle respect voor @wovano maar jouw triceps zijn beter dan die van Arnold dus jullie spelen gewoon nog niet eens in hetzelfde balpark.
Maar hij is nog jong en zal er zeker wel komen.

• #160.455
Uitgespeeld. :o

Wat vaker naar een andere gym met een zwaarder belastbare legpress. :)

20220416_131346.jpg

• #160.456
  • #160.458
Namiddagje naar Strength House gegaan. Heerlijk man. Niveau 100x hoger, machinekwaliteit 1000x hoger, ik wil ook :((

• #160.459
Zou als excursie echt aanraden naar Cozumel dagje te gaan en daar een scooter huren. Eiland heeft 1 route dat je hele kustlijn afrijd en is echt gigantisch mooi, talloze snorkel/strand tentjes kom je tegen.

Xcaret Park is ook leuk. Is een lagoon in het midden waar je echt onwijs mooi koraal kunt zien en snorkelen en om het lagoon heb he allemaal dieren/ activiteiten die je kunt doen. Een dagkaartje is inc. All you can eat en kwaliteit eten is daar gewoon erg goed!

Xplore park is ook erg goed. Zijn 5/6 activiteiten die je op dat park kunt doen, maar wel allemaal erg extreem. Van ziekelijk hoog zipline tot in die onderwater grote verkennen. Erg avontuurlijk als je van sensatie houd! Ook hier heb je een all you can eat buffet wat ook erg goed is! Kaartjes zijn duur, maar dat is inc. alles.

Enjoy je vakantie.

PS: tulum jungle gym kan je ook heen gaan de bekendste gym waar alles van hout/steen is. Taxi ritje koste vanuit playa del carmen 60€ retourtje. Niet de moeite waard, maar dan heb je keer die gym gezien indien je het leuk vind.

Ah thanks voor je reply man!

Xcaret gaan we maandag doen, tulum
Staat er ook nog op… ik heb een dochter van 5 en een baby mee dus scooter praktijken zit er niet in helaas ;)

• Heart
Waarderingen: AK
  • #160.460

Volgens mij ben je echt een aardige vent maar waar komt die behoefte eigenlijk vandaan om jezelf hier de hele tijd te willen verdedigen / ophemelen ten koste van anderen? Of is het allemaal maar een grap?

Terug
Naar boven