HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zou ik ook stoppen met het bijhouden van de trainingen
Toffe rek, de armen zijn 6x zo ang als degene die ik gebruik.
Niemand gebruikt die rack alleen soms voor overhead presses, maar er zit geen spiegel voor dus je ROM is op gevoel. Vaak zie je nieuwkomers hierop trainen. De powerracks (squat/dl) staan rechts buiten de foto.Toffe rek, de armen zijn 6x zo ang als degene die ik gebruik.
Oh ja nu zie ik het, dat is klote. Maar powerracks zijn 100x beter! Gebruiken jullie daar ook Deadlift platforms?Niemand gebruikt die rack alleen soms voor overhead presses, maar er zit geen spiegel voor dus je ROM is op gevoel. Vaak zie je nieuwkomers hierop trainen. De powerracks (squat/dl) staan rechts buiten de foto.
Betaal voor me partner en ik onbeperkt toegang 80€ pm samen inc. Alle groeplessen / zwembad toegang en 3x pw babyzwemmen. 40€ pp klinkt duur, maar je bent veel meuk kwijt die voor 20€ Pm naar basic fit gaan.Gave sportschool man! Hoeveel kost een abonnement wel niet?
Ja moeilijke tijden vragen voor wat creativiteit!Vind het niet teveel geld voor dat alles inbegrepen. Knap dat je dat kan betalen met een uitkering![]()
Ja klopt, maar ben allang blij dat de leg press erlangs staat…
Dat was ook het eerste wat mij opviel toen ik die foto zag. De nummer 1 irritatie in veel sportscholen volgens mij. Hoe hebben ze iedereen daar zo ver gekregen dat iedereen zijn shit na afloop van elke oefening weer opruimt?