AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.481
Lekker gefiets vandaag in korte broek mooie tocht van 58 km kon nog wel verder maar probeer me in te houden en dan kan ik de volgende dag ook weer een rondje :D en ook lekker gegeten vandaag veel eggs/zalm/gebakje :D

Laatst bewerkt:
  • #160.482
Afgelopen week gewoon aangekomen zonder te tracken. :cool:

Clipboard01.jpg

• #160.483
  • #160.485
Spierpijn in de benen na een Close stand high bar squat, normale deadlift, bulgarians volume dag (en wat extra apparaten)

• #160.486
Alleen mensen met kleine kinderen snappen het, herkenbare serie.

(voor diegene die beginnen aan kinderen is het ook de moeite waard)

• #160.490
Toffe rek, de armen zijn 6x zo ang als degene die ik gebruik.
Niemand gebruikt die rack alleen soms voor overhead presses, maar er zit geen spiegel voor dus je ROM is op gevoel. Vaak zie je nieuwkomers hierop trainen. De powerracks (squat/dl) staan rechts buiten de foto.

• #160.491
Niemand gebruikt die rack alleen soms voor overhead presses, maar er zit geen spiegel voor dus je ROM is op gevoel. Vaak zie je nieuwkomers hierop trainen. De powerracks (squat/dl) staan rechts buiten de foto.
Oh ja nu zie ik het, dat is klote. Maar powerracks zijn 100x beter! Gebruiken jullie daar ook Deadlift platforms?

• #160.492
Oh ja nu zie ik het, dat is klote. Maar powerracks zijn 100x beter! Gebruiken jullie daar ook Deadlift platforms?
Ja die zijn er ook, aparte “crossfit/PL” ruimte aanwezig.

Hier zie je ook bijv hoe makkelijk alles is ingedeeld. Leg press/curl/extension allemaal langs mekaar ideaal.

4B690FDC-8FC3-4E88-AA74-6C9BB52E6756.jpeg

• #160.493
Ja die zijn er ook, aparte “crossfit/PL” ruimte aanwezig.

Hier zie je ook bijv hoe makkelijk alles is ingedeeld. Leg press/curl/extension allemaal langs mekaar ideaal.

4B690FDC-8FC3-4E88-AA74-6C9BB52E6756.jpeg
Gave sportschool man! Hoeveel kost een abonnement wel niet?

• #160.494
Gave sportschool man! Hoeveel kost een abonnement wel niet?
Betaal voor me partner en ik onbeperkt toegang 80€ pm samen inc. Alle groeplessen / zwembad toegang en 3x pw babyzwemmen. 40€ pp klinkt duur, maar je bent veel meuk kwijt die voor 20€ Pm naar basic fit gaan.

Zelfs op de cardio afdeling is het altijd rustig.

F64DF949-C4FC-43FD-A2F2-FBE23057B3E1.jpeg

• #160.495
En in deze gym ruimt men alles wel op in tegenstelling tot de puinhoop bij golds afgelopen meet 😂

• #160.496
Vind het niet teveel geld voor dat alles inbegrepen. Knap dat je dat kan betalen met een uitkering :D

• #160.497
Wat een irritante schijvenhouders

• #160.500
En in deze gym ruimt men alles wel op
Dat was ook het eerste wat mij opviel toen ik die foto zag. De nummer 1 irritatie in veel sportscholen volgens mij. Hoe hebben ze iedereen daar zo ver gekregen dat iedereen zijn shit na afloop van elke oefening weer opruimt?

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven