In zuid-Holland zijn prijzen van 30/50 per maand normaal, en dat is zonder baby zwemmen brahh🤣Vergeleken met basic fit of fit4free vragen ze dacht ik 20€ pm hier.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In zuid-Holland zijn prijzen van 30/50 per maand normaal, en dat is zonder baby zwemmen brahh🤣Vergeleken met basic fit of fit4free vragen ze dacht ik 20€ pm hier.
Voor 50 euro per maand verwacht ik wel dat ze m'n reet afvegen en dat er een schijvenslet rondloopt die de gewichten aangeeft en opruimdIn zuid-Holland zijn prijzen van 30/50 per maand normaal, en dat is zonder baby zwemmen brahh🤣
Ja bij basic fit voor 20€ pm heb je echt alleen cardio/kracht en kleedkamers met douches/wc geen sauna.In zuid-Holland zijn prijzen van 30/50 per maand normaal, en dat is zonder baby zwemmen brahh🤣
Laat die beta provider lekker blij zijn dat hij een vriendin heeft. Ikzelf vond het al fucking cringe dat zonder dat er iemand om vroeg, hij haar per se hier naartoe moest halen om ons te laten zien wat voor vriendin hij wel niet heeft. Sta daarom eerlijk gezegd hier ook niet van te kijken imo. Als die jongen er gelukkig mee is dan is het toch prima lol.
Dan moet je nog net wat meer betalen 🤣 dit is wel fijne gym: https://supergym.nl/fitness/Voor 50 euro per maand verwacht ik wel dat ze m'n reet afvegen en dat er een schijvenslet rondloopt die de gewichten aangeeft en opruimd
Alleen voor babyzwemmen betaal ik met ze 3tjes 8 euro per keer. Wel zo fijn voor kleine baby dat opwarmen ja 😬Ja bij basic fit voor 20€ pm heb je echt alleen cardio/kracht en kleedkamers met douches/wc geen sauna.
Die gym waar ik sport 40€ pm heb je echt vrijwel alles/inc groeplessen toegang. En dat baby zwemmen is dan 3x pw 1 uur en verwarmen ze het bad naar 30 graden ook ideaal.
Gast, hou nou eens op met 100x op dezelfde post te reageren. Dan kom je nog onzekerder over dan je al bent. Als jij er gelukkig/content mee bent dan hoef jezelf niet zo te verantwoorden.We delen dezelfde hobby, logisch dat ze dan uitkomt op de plek waar ik mijn info vandaan haal toch?
Gast, hou nou eens op met 100x op dezelfde post te reageren. Dan kom je nog onzekerder over dan je al bent. Als jij er gelukkig/content mee bent dan hoef jezelf niet zo te verantwoorden.
Wij weten allemaal wat de insteek was. Daar gaat jouw krakkemikkige uitleg niks aan veranderen.
Dat heb jij destijds zelf indirect toegegeven. Toen ik zei dat ik het belachelijk vond dat je permissie aan je vriendin moest vragen om steroids te gebruiken, kwam je met het ''argument'' dat wij eens moesten weten hoe zij eruit zag etc. En een tijdje daarna popte ze ineens op. Maar goed kan allemaal toeval zijn natuurlijk. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.Als je denkt dat dit de insteek was, ben je verder van de realiteit als dat ik al dacht.
Niet jou gebrek aan affectie op anderen projecteren graag, daar kan @Furryx94 je wel bij helpen begreep ik
Dat heb jij destijds zelf indirect toegegeven. Toen ik zei dat ik het belachelijk vond dat je permissie aan je vriendin moest vragen om steroids te gebruiken, kwam je met het ''argument'' dat wij eens moesten weten hoe zij eruit zag etc. En een tijdje daarna popte ze ineens op. Maar goed kan allemaal toeval zijn natuurlijk. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Er is overigens een duidelijk verschil tussen affectie en iemand de hemel in prijzen.
PicsDat heb jij destijds zelf indirect toegegeven. Toen ik zei dat ik het belachelijk vond dat je permissie aan je vriendin moest vragen om steroids te gebruiken, kwam je met het ''argument'' dat wij eens moesten weten hoe zij eruit zag etc. En een tijdje daarna popte ze ineens op. Maar goed kan allemaal toeval zijn natuurlijk. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Er is overigens een duidelijk verschil tussen affectie en iemand de hemel in prijzen.
Klinkt als iemand uit de Harry Potter reeks.
Wat een mong**l, goed verwoord die laatste comment 🤣
Integendeel, dat laatse comment getuigt van een enorme onwetendheid, gevoelloosheid en gebrek aan inlevingsvermogenWat een mong**l, goed verwoord die laatste comment 🤣