AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.501
Dat was ook het eerste wat mij opviel toen ik die foto zag. De nummer 1 irritatie in veel sportscholen volgens mij. Hoe hebben ze iedereen daar zo ver gekregen dat iedereen zijn shit na afloop van elke oefening weer opruimt?
Veel personeel altijd aanwezig die veelal hele dag buurten, maar stiekem toch overzicht houden hierin. ELKE dag word ook elke apparaat schoon gemaakt en niet alleen de zitting zoals bij veel sportscholen maar ook het frame etc. Elke dag gedweild, brabant he daar maken de vrouwen nog schoon. 💁‍♂️

• #160.502
Zo zijn ze nog in Brabant;

2219C75E-8821-4B3F-96E1-0F30A9496DAE.png

• #160.503
Kan ze voor mij ook vast maken voor morgen? In zuid-holland zijn ze niet zo :(

• #160.504
@ak ik mag hopen dat het daar in die gym ook wel eens druk is? Ziet er niet erg rendabel uit zo. :roflol:

• Haha
Waarderingen: AK
  • #160.507
@ak ik mag hopen dat het daar in die gym ook wel eens druk is? Ziet er niet erg rendabel uit zo. :roflol:
Groepslessen zijn hier trending.
Elke avond wel 10/15 verschillende soorten, noem het op of het is er wel.
De krachthoek/fitness is hier sinds begin corona echt leeggelopen, denk van de fitness wel 50% vd leden minimaal kwijt.

• #160.509
Kerel. Hoe wil jij je vrouw in je telefoon zetten. Dit is wel erg crinchy

@th0maz kom er maar in.

Kheb schijt man.
Mijn leven bro. Ik hou van mn vrouw en ben er blij mee. Zonder mn vrouw was ik niet waar ik nu ben👍

Ik maak me alleen druk om diegene die aan mijn tafel eten👌

Plus dat ze zichzelf erin heeft gezet, je kan jezelf maar ergens druk om maken🤣

Laatst bewerkt:
  • #160.513
Kheb schijt man.
Mijn leven bro. Ik hou van mn vrouw en ben er blij mee. Zonder mn vrouw was ik niet waar ik nu ben👍

Ik maak me alleen druk om diegene die aan mijn tafel eten👌

Plus dat ze zichzelf erin heeft gezet, je kan jezelf maar ergens druk om maken🤣
Iemand die zo flexibel met (voedsel) verzoekjes omgaat mag in de telefoon hoe ze wil, welverdiend.

• #160.515
Kerel. Hoe wil jij je vrouw in je telefoon zetten. Dit is wel erg crinchy

@th0maz kom er maar in.
Laat die beta provider lekker blij zijn dat hij een vriendin heeft. Ikzelf vond het al fucking cringe dat zonder dat er iemand om vroeg, hij haar per se hier naartoe moest halen om ons te laten zien wat voor vriendin hij wel niet heeft. Sta daarom eerlijk gezegd hier ook niet van te kijken imo. Als die jongen er gelukkig mee is dan is het toch prima lol.

• #160.517
Laat die beta provider lekker blij zijn dat hij een vriendin heeft. Ikzelf vond het al fucking cringe dat zonder dat er iemand om vroeg, hij haar per se hier naartoe moest halen om ons te laten zien wat voor vriendin hij wel niet heeft. Sta daarom eerlijk gezegd hier ook niet van te kijken imo. Als die jongen er gelukkig mee is dan is het toch prima lol.
Moeilijk te begrijpen , dat snap ik❤
Hoop dat je dat gevoel ook ooit mag ervaren, het is namelijk erg fijn.

Laatst bewerkt:
  • #160.519
Betaal voor me partner en ik onbeperkt toegang 80€ pm samen inc. Alle groeplessen / zwembad toegang en 3x pw babyzwemmen. 40€ pp klinkt duur, maar je bent veel meuk kwijt die voor 20€ Pm naar basic fit gaan.

Zelfs op de cardio afdeling is het altijd rustig.

F64DF949-C4FC-43FD-A2F2-FBE23057B3E1.jpeg
40 is helemaal niet duur..

Terug
Naar boven